ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اینباکس گوگل حالا می تواند حساب های کاربری متعدد را فوراً نشان دهد

قابلیت جدید اینباکس گوگل به کاربر اجازه می دهد تا تمام اینباکس های خود را بدون نیاز به حرکت کردن در میان آن ها و ضربه زدن های متوالی ببینید. این امر به هنگام چک ...

سامان میرزا
نوشته شده توسط سامان میرزا | ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۵:۴۵

قابلیت جدید اینباکس گوگل به کاربر اجازه می دهد تا تمام اینباکس های خود را بدون نیاز به حرکت کردن در میان آن ها و ضربه زدن های متوالی ببینید. این امر به هنگام چک کردن ایمیل ها ضمن صرفه جویی در زمان سبب می شود تا ایمیل های مهمی که دریافت می کنید را نیز از دست ندهید.

در حالی که اپلیکیشن جیمیل گوگل از سال 2015 به چنین قابلیتی مجهز شده، اما تا به حال شاهد عرضه آن روی نسخه iOS نبودیم. با توجه به همین موضوع نیز پیش بینی می شود که به این زودی ها قابلیت نمای یکپارچه اینباکس گوگل روی نسخه iOS منتشر نشود.

متأسفانه این ویژگی جدید آن طور که باید و شاید سازمان یافته به نظر نمی رسد. هدف کلی از داشتن آدرس های ایمیل مختلف جدا کردن کسب و کارها از یکدیگر و هدایت ایمیل های اسپم به آدرس اسپم است.

در همین رابطه تا کنون راهی برای فیلتر کردن و یا مرتب سازی تب All Inboxes ارائه نشده. این در حالی است که نا منظم بودن اینباکس گوگل و نبود مدیریت و سازماندهی روی آن علت اصلی معرفی این ویژگی جدید به شمار می رود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی