ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آلکاتل از چهار موبایل میان رده جدید در نمایشگاه IFA رونمایی کرد

کمپانی آلکاتل در نمایشگاه IFA 2017 چهار تلفن هوشمند میان رده به نام های «Idol 5S» ، «Idol 5» و «A7 XL» ، «A7» را معرفی کرده که همگی به اسکنر اثر انگشت در پشت ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۷:۱۵

کمپانی آلکاتل در نمایشگاه IFA 2017 چهار تلفن هوشمند میان رده به نام های «Idol 5S» ، «Idol 5» و «A7 XL» ، «A7» را معرفی کرده که همگی به اسکنر اثر انگشت در پشت بدنه مجهز شده اند. در ادامه مشخصات و تصاویر آنها را از نظر می گذرانید:

Alcatel Idol 5S

تلفن «Idol 5S» به یک نمایشگر 5.5 اینچی IPS با رزولوشن 1080p مجهز شده و از دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 و سنسور سلفی 8 مگاپیکسلی بهره می برد.

موبایل مورد بحث همچنین از چیپست هشت هسته ای «Helio P20» مدیاتک در کنار رم 3 گیگابایتی و باتری 2850 میلی آمپری برخوردار بوده، و هم اکنون با قیمت 400 یورو در اروپا قابل خریداری است.

نکته قابل توجه درباره Idol 5S، ارائه قابلیتی به نام «App Cloner» است که به کاربر اجازه می دهد با حساب های کاربری مختلف به صورت همزمان در یک اپلیکیشن (مانند اینستاگرام) فعال بوده و به عنوان مثال اکانت رسمی و اکانت خصوصی خود را یکجا مدیریت نماید.

Alcatel Idol 5

مدل «Idol 5» تقریباً مشابه Idol 5S بوده و فقط در زمینه دوربین با سنسور 13 مگاپیکسلی در پنل پشتی و دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی، و همچنین استفاده از چیپست چهار هسته ای «MT6753» مدیاتک با برادر خود تفاوت داشته و با قیمت 240 یورو به فروش می رسد.

Alcatel A7 XL

«A7 XL» همان طور که از پسوندش پیداست، در رده فبلت ها قرار گرفته و با نمایشگر 6 اینچی تمام اچ دی خود، از باتری 4000 میلی آمپری و رم 3 گیگابایتی برخوردار بوده و به یک چیپست هشت هسته ای «MT6750S» مدیاتک مجهز شده است.

نکته جالب درباره اسمارتفون مورد بحث، استفاده از ماژول دوربین دوگانه بوده که از ترکیب سنسورهای 12 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی تشکیل شده و خصوصاً برای ثبت تصاویر پرتره توسعه یافته است. لازم به ذکر است که A7 XL با قیمت 280 یورو به بازار عرضه خواهد شد.

Alcatel A7

در نهایت «A7» نیز از مشخصات یکسانی با نسخه XL بهره مند است با این تفاوت که در تلفن مذکور، ماژول دوربین دوگانه جای خود را به یک حسگر 16 مگاپیکسلی داده و نمایشگر 6 اینچی نیز با نمونه کوچکتر 5.5 اینچی تعویض شده است. موبایل A7 در زمان عرضه قیمتی معادل 230 یورو خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی