ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویر تبلیغاتی گلکسی C8 منتشر شد؛ میان رده دیگری با دوربین دوگانه

کمپانی سامسونگ نخستین بار از ماژول دوربین دوگانه در پرچمدار جدید خود «گلکسی نوت 8» استفاده کرد و به نظر می رسد قابلیت جدید، به زودی تبدیل به یکی از استانداردهای خانواده گلکسی این شرکت ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۵:۰۰

کمپانی سامسونگ نخستین بار از ماژول دوربین دوگانه در پرچمدار جدید خود «گلکسی نوت 8» استفاده کرد و به نظر می رسد قابلیت جدید، به زودی تبدیل به یکی از استانداردهای خانواده گلکسی این شرکت خواهد شد.

بر اساس تصاویری که به تازگی در اینترنت منتشر شده، کمپانی کره ای موبایل جدیدی با اسم رمز «SM-C7100» را توسعه داده که احتمالاً «Galaxy C8» نام گرفته و با ماژول دوربین دوگانه به بازار عرضه می شود.

Galaxy C8 از چیپست هشت هسته ای Helio P20 برخوردار است

طبق گزارشات موجود، دستگاه مورد بحث از مشخصات مشابهی با «+Galaxy J7» (که صبح امروز عرضه شد) برخوردار بوده و به نمایشگر 5.5 اینچی 1080p و چیپست مدیاتک «Helio P20» در کنار رم 3 یا 4 گیگابایتی مجهز شده، و از اندروید 7.1 نوقا بهره مند خواهد بود. این محصول همچنین یک ماژول دوربین دوگانه با 12 و 5 مگاپیکسلی داشته و برای ثبت تصاویر سلفی، از سنسور 16 مگاپیکسلی با فلش LED (بر اساس تصاویر منتشر شده از TENAA) استفاده خواهد کرد.

لازم به ذکر است با توجه به تطبیق مشخصات و حتی طراحی C8 با +J7، به احتمال زیاد سامسونگ قصد دارد محصول جدید خود را با اندکی تغییرات در بازارهای مختلف (مثلاً گلکسی C برای چین و گلکسی J برای سایر نقاط جهان) عرضه کند که برای اطمینان از این موضوع، باید منتظر اخبار بعدی باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • سروش
    سروش | ۱۳ شهریور ۱۳۹۶

    amir khani
    دوست عزیز تنوع در انتخاب به نفع مشتریه

  • amir khani
    amir khani | ۱۳ شهریور ۱۳۹۶

    100مدل گوشی فقط اسماش فرق داره

    • as.s
      as.s | ۱۳ شهریور ۱۳۹۶

      دقیقا

مطالب پیشنهادی