ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپسون پروژکتور لیزری کوتاه برد LS100 را معرفی کرد

شرکت اپسون (Epson) به تازگی پروژکتور لیزری کوتاه برد جدیدی را معرفی کرده که با قرار گرفتن در فاصله چند سانتیمتری از دیوار، می تواند تصویری 70 الی 130 اینچی را به نمایش بگذارد. [digipullqoute ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۷:۱۵

شرکت اپسون (Epson) به تازگی پروژکتور لیزری کوتاه برد جدیدی را معرفی کرده که با قرار گرفتن در فاصله چند سانتیمتری از دیوار، می تواند تصویری 70 الی 130 اینچی را به نمایش بگذارد.

پروژکتور اپسون 22 هزار دلار ارزان تر از محصول سونی است

در دورانی که نمایشگرها و محتوای 4K روز به روز محبوبیت بیشتری پیدا می کنند، پروژکتور سینمای خانگی LS100 اپسون به رزولوشن تمام اچ دی محدود است و از این نظر یارای رقابت با پروژکتور 4K HDR سونی را ندارد، اما برخلاف سونی که 25000 دلار از شما طلب می کند، خوشبختانه قیمت 3000 دلاری محصول اپسون بسیار معقول به نظر می رسد.

پروژکتور LS100 اپسون به سه درگاه HDMI مجهز شده و روشنایی 4000 لومن آن می تواند در نور عادی محیط هم تصاویر زنده و شفافی را پخش نماید. نسبت کنتراست اسمی 2500000:1 هم به افزایش کیفیت تصویر کمک خواهد کرد.

LS100 را می توان مناسب افرادی دانست که به نمایشگری غول آسا نیاز دارند، اما نمی خواهند یک قطعه بزرگ شیشه ای و قاب اطراف آن به زیبایی دکوراسیون منزلشان لطمه بزند.

از آنجا که LS100 می تواند تصویر وسیعی را در فاصله بسیار کم تشکیل دهد، بسیار بهتر از پروژکتورهای معمولی خواهد بود که روی میز وسط اتاق قرار می گیرند یا از سقف آویزان می شوند.

منبع نور لیزری این محصول اپسون علاوه بر تولید رنگ بهتر و روشنایی بیشتر، حداقل 10 سال دوام می آورد. پروژکتور LS100 از پاییز امسال وارد بازارهای جهانی خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ناصر
    ناصر | ۱۵ شهریور ۱۳۹۶

    پرژکتور سونی کجا این کجا

مطالب پیشنهادی