ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیفون 8 از قابلیت ساخت اموجی های متحرک بسته به حالات صورت کاربر بهره می برد

به نظر می رسد که اخبار افشایی از فرمور لو رفته iOS 11 تمامی ندارد و اخیراً قابلیتی تازه برای آیفون 8 کشف شده که تحت عنوان «Animoji» شناخته می شود. Animoji از سنسور سه ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۸:۰۰

به نظر می رسد که اخبار افشایی از فرمور لو رفته iOS 11 تمامی ندارد و اخیراً قابلیتی تازه برای آیفون 8 کشف شده که تحت عنوان «Animoji» شناخته می شود. Animoji از سنسور سه بعدی تشخیص چهره برای ساخت اموجی های متحرک سه بعدی استفاده می کند و بسته به حالات صورت کاربر، چهره اموجی ها نیز دچار تغییر می شود.

به کمک این قابلیت، کاربر می تواند انیموجی هایی از اسب تک شاخ، ربات، خوک، سگ و موجوداتی دیگر بسازد که تصاویر آنها پایین تر قابل مشاهده است. در iOS 11، از این انیموجی ها به عنوان «پیام های انیمیشنی قابل شخصی سازی» یاد شده که می توانند صدا و حالا چهره شما را به خوبی منتقل کنند. این انیموجی ها، در ظاهر تفاوتی با اموجی های دو بعدی iOS ندارند اما به زیبایی به صورت سه بعدی بازسازی شده اند تا به صورت همزمان، قادر به ساخت ویدیوهای انیمیشنی باشید.

انیموجی ها ظاهراً از داخل اپلیکیشن مسنجر آیفون 8 ساخته می شوند و این قابلیت تنها در انحصاری آیفون سالگرد ده سالگی خواهد بود که از سخت افزار سنسور تشخیص چهره سه بعدی بهره می برد.

علاوه بر این، تصویری نیز منتشر شده که تنوع حالات قابل تشخیص صورت از سوی آیفون 8 را به نمایش می گذارد. انیموجی ها می توانند حرکات ابروی راست و چپ، گونه ها، پیشانی، چشم ها، فک، لب ها و حرکاتی کلی تر مانند اخم کردن و لبخند زدن را شبیه سازی کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • Nexusfive
    Nexusfive | ۱۰ خرداد ۱۳۹۷

    خیلی دوست داشتم دیجیاتو عکس اون عن متحرک رو هم بزاره تا تو عمرمون عن متحرک هم ببینیم

  • Mohammad Reza
    Mohammad Reza | ۱۹ شهریور ۱۳۹۶

    مسخره بازی.این شرکت ها بجای توسعه درست و حسابی هوش مصنوعی میخوان با این دلقک بازی ها برای چند سال از مشتری هاشون زمان بخرن(البته با استحمار و فروش احمقانه محصولاتشون).بنظرم این چند سال که روند نو آوری حسابی کند شده هرکس موبایل رده اول بخره پولشو دور ریخته.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی