ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

ام وی ام ایکس 22 پرفروش ترین کراس اوور کامپکت بازار شد

برند چری که بعضی محصولات خود را با نام ام وى ام در ایران عرضه می‌ کند، باسابقه ‌ترین برند چینی فعال در کشور محسوب می ‌شود. کراس‌اورهای چری، با نام تیگو شناخته می ‌شوند ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۸:۴۵

برند چری که بعضی محصولات خود را با نام ام وى ام در ایران عرضه می‌ کند، باسابقه ‌ترین برند چینی فعال در کشور محسوب می ‌شود.

کراس‌اورهای چری، با نام تیگو شناخته می ‌شوند و نام اصلی X22 از برند ام وى ام، تیگو ۲ است که البته در کشور چین با نام تیگو X3 فروخته می ‌‌شود.بازار ایران به شدت مستعد حضور و عرضه مدل های اقتصادی است که با هوشمندی طراحان در تعبیه برخی امکانات و نیازمندی ها میتواند با استقبال مشتریان رو برو شود.برخورداری از طیف وسیعی از آپشن ‌های پرکاربرد همچون سیستم های مولتی مدیا چند منظوره و رابط کاربری صفحه 8 اینچی تمام لمسی، امکان تبادل و اشتراک برنامه های تلفن های هوشمند با این سیستم از طریق بلوتوث، کروز کنترل، اطلاعات پیمایش سفر، سنسورهای پارک، سیستم تهویه اتوماتیک، و همچنین برخورداری از ضریب ایمنی بالای این خودرو آن را به محصول پر طرفداری در بازار تبدیل کرده است.

ایکس 22 از یک موتور 1/5 لیتری با قدرت 105 اسب بخار بهره میبرد. وجود دو گیبرکس متفاوت 4 دنده دستی و 5 سرعته اتوماتیک هر سلیقه رانندگی را راضی خواهد کرد.

بکارگیری تلکنولوژی ‌های VVT و EGR در کاهش و کنترل میزان گازهای خروجی از این خودرو به شدت کاهش پیدا کند و استاندارد یورو 5 پلاس را برای این خودرو به ثبت رساند.

به مدد فاصله محوری 2555 میلیمتری فضای داخل کابین جادار و راحت خواهد بود. باک بنزین 50 لیتری ، سانروف، رینگ های آلومینومی اسپرت 16 اینچی ده پره از جمله امکانات و تجهزات این خودرو اقتصادی است.فضای داخل کابین ایکس22 با مواد با کیفیتی طراحی شده است تا هماهنگی طراحی و کیفیت نهایتا حس بهتری را به سرنشینان انتقال دهد.

در تست های صورت گرفته ضریب بالایی برای ایمنی این خودرو تعیین شده است. در مجموع طراحی بروز و جذاب این خودرو در کنار انبوهی از امکانات و آپشن های بکار گرفته شده در چهارچوبی ایمن ارئه شده است تا بعنوان یک خودروى خوب در بازار ایران عرضه شود.

این خودرو هم ‌اکنون نیز در بازهای روسیه، چین، ترکیه، برزیل و شیلی نیز در حال عرضه و استفاده است. از نظر عملکرد فنی، لیفان X60 با پیشرانه قدرتمندتر، بهتر از X22 با جعبه ‌دنده ‌ی خودکار ارزیابی می ‌شود؛ اما ظاهر بسیار خوب X22، برگ برنده‌ MVM در کلاس کراس ‌اورهای اقتصادی خواهد بود.
در حال حاضر این خودرو با شرایط ویژه اعیاد قربان و غدیر با قیمت نهایی 56 میلیون 490 هزار تومان در مدل دنده ایی و 65 میلیون 490 هزار تومان برای مدل اتوماتیک با سود مشارک 22 درصد برای تحویل در مهر ماه عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • Korosh Mir
    Korosh Mir | ۱۶ مهر ۱۳۹۶

    من اين خودرو رو دارم ، واقعا نرم و عالي هستش ، من مزدا ٣ هم دارم ، از پشت مزدا كه ميشينم پشت اين از نظر نرمي تفاوتي احساس نميكنم ، اما از باقيه لحاظ اصلا قابل مقايسه نيست با مزداي ژاپن ، موتورش انصافا كم نمياره تو سر بالايي، دنده دو تو اتومات ١١٠ تا پر ميكنه ، آپشناشم كه عاليه ، خداييش قيمتش ميارزه ، آخه اين با اين همه طراحي و امكانات بايد ٣٠ تومن باشه ؟ يكم انصاف داشته باشيم ، من كه راضي هستم از اين ماشين

  • mohammad
    mohammad | ۲۰ شهریور ۱۳۹۶

    نظرهای همتون کاملا درست بود از دیدگاه خودتون اما توی کلیپ های چری x22 نگاهی بکنیم تو سر بالای و جادهای پر مانع واقعا کج میشه و میخواد چپ کنه در کل اگر قیمتش 30تا35میلیون بود ارزش خرید داشت

  • Sasan vaziri
    Sasan vaziri | ۲۰ شهریور ۱۳۹۶

    چرا این آشغال اینقدر گرونه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی