ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مؤسسه KGI پیش بینی خود از فروش آیفون X را کاهش داد

ماه گذشته «مینگ چی کو» تحلیلگر معتبر و با سابقه مؤسسه KGI پیش بینی کرده بود که اپل تا پایان سه ماهه سوم سال 2017 میلادی بین 2 تا 4 میلیون آیفون X خواهد فروخت ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ | ۰۹:۳۰

ماه گذشته «مینگ چی کو» تحلیلگر معتبر و با سابقه مؤسسه KGI پیش بینی کرده بود که اپل تا پایان سه ماهه سوم سال 2017 میلادی بین 2 تا 4 میلیون آیفون X خواهد فروخت که این میزان برای کل سال، به حدود 45 تا 50 میلیون نسخه خواهد رسید.

نخستین آیفون ها 12 آبان به دست مشتریان می رسند

اما حال پس از معرفی رسمی و اعلام تاریخ سوم نوامبر (12 آبان) به عنوان روز تحویل محصول مورد بحث، مؤسسه KGI و در واقع مینگ چی کو، با توجه به این که در سه ماهه سوم رسماً صفر واحد آیفون X عرضه خواهد شد، پیش بینی های خود را تغییر داده و از 2 تا 4 میلیون نسخه مورد اشاره صرف نظر کرده اند.

مینگ چی کو

بنا به اظهارات KGI، این مؤسسه در حال حاضر سقف فروش 40 میلیونی را برای آیفون X تا پایان سال 2017 در نظر گرفته، و همچنین از عدم برابری میزان عرضه و تقاضای بازار برای موبایل مذکور در نیمه نخست سال 2018 خبر داده است.

لازم به ذکر است کمپانی اپل علاوه بر پیش بینی درآمد 49 تا 52 میلیارد دلاری در سه ماهه جاری، انتظار فروش بالای آیفون 8 و آیفون 8 پلاس را نیز داشته که بر خلاف پیش بینی های قبلی تحلیلگران (مبنی بر سایه افکندن آیفون X بر مدل های مجهز به LCD)، درست از آب درآمده و آمارها حاکی از شروع خوبی برای این دو محصول هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • parsa_masoudi
    parsa_masoudi | ۲۵ شهریور ۱۳۹۶

    به شخصه فکر میکنم کسی که بخواهد 8 را خریداری کند همان 7را میخرد هم باتری بزرگ تری دارد هم هیچ تغییر به جز CPU که این هم نیازی در ۷ اختصاص نمیشود

مطالب پیشنهادی