ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

رکورد تعداد بازیکن Playerunknown’s Battlegrounds شکسته شد

رکورد شکنی های بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds، همچنان ادامه دارد. طبق اعلام استیم، این بازی اخیراً رکورد تعداد بازیکن همزمان در این پلتفرم مجازی را شکسته است. بیش از این، این رکورد در اختیار عنوان ساخته شده ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۰:۴۵

رکورد شکنی های بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds، همچنان ادامه دارد. طبق اعلام استیم، این بازی اخیراً رکورد تعداد بازیکن همزمان در این پلتفرم مجازی را شکسته است.

بیش از این، این رکورد در اختیار عنوان ساخته شده به دست خود ولو یعنی دوتا 2 قرار داشت. این اتفاق در حالی رخ می دهد که این بازی، هنوز در مرحله تولید به سر برده و به انتشار نهایی نرسیده است.

این بازی به رقم بیش از یک میلیون و سیصد هزار بازیکن همزمان در روز شنبه رسید؛ در حالی که رکورد قبلی با تعداد کمی کمتر از یک میلیون و سیصد هزار نفر، در اختیار بازی دوتا 2 قرار داشت.

قابل اعتماد بودن این تعداد، به طور کامل مشخص نیست اما به طور واضحی، عنوان PlayerUnknown’s Battlegrounds، موفق به شکست این رکورد شده است.

این عنوان تا کنون به فروش بیش از ده میلیون نسخه رسیده و در اواخر سال جاری میلادی، با همکاری مایکروسافت، به کنسول ایکس باکس وان نیز خواهد آمد. البته احتمال انتشار PlayerUnknown’s Battlegrounds برای سایر پلفترم ها نیز در آینده وجود خواهد داشت.

پیش بینی ها حاکی از رسیدن این بازی، به رکورد صد میلیون فروش در آینده ای نچندان دور هستند. همچنین سازندگان بازی خبر از عدم افزایش قیمت این عنوان، حتی در زمان انتشار نسخه نهایی آن داده اند.

به نظر شما دلایل موفقیت این بازی در ماه های اخیر چیست؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • احمد عینی زاده
    احمد عینی زاده | ۲۷ شهریور ۱۳۹۶

    خو_ه

مطالب پیشنهادی