ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نونهالان پرفالوئر در اینستاگرام «سفیر فرهنگی» می‌شوند

مدیرکل فرهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از انتخاب ۴۰۰۰ سفیر فرهنگی نونهال تا پایان سال خبر داد و اعلام نمود که آغاز فرهنگ‌سازی از کودکی در اولویت‌های اصلی این نهاد جای دارد. وی ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۵:۳۰

مدیرکل فرهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از انتخاب ۴۰۰۰ سفیر فرهنگی نونهال تا پایان سال خبر داد و اعلام نمود که آغاز فرهنگ‌سازی از کودکی در اولویت‌های اصلی این نهاد جای دارد. وی یکی از راهکارهای پرثمر در فرهنگ‌سازی را ارزش آفرینی حرفه‌ها و مشاغل از طریق فضای مجازی دانست.

بی نظیر جلالی با اشاره به اینکه اخیرا طرح «سفیران نونهال فرهنگ تلاش و سخت کوشی» را کلید زده‌ توضیح داد:

فرزندان ما باید بدانند به همه مشاغل نیاز است

«این طرح از فضای مجازی و شبکه‌هایی چون اینستاگرام شروع شد؛ کودکانی که دنبال کننده‌های فراوانی داشتند انتخاب شدند و حکم سفیر فرهنگی دریافت کردند. این کودکان لباس کشاورز، نانوا، خلبان،‌ پارکبان، همیار پلیس و... را به تن کرده و تصویر خود را در فضای مجازی به همراه شرح آن شغل منتشر می‌کنند. می‌خواهیم کاری کنیم که دیگر فرزند هیچ کارگری در مدرسه وقتی شغل پدرش را سوال می‌کنند خجالت نکشد. فرزندان ما باید بدانند به همه مشاغل نیاز است و همه آنها ارزشمند هستند.»

وی با بیان اینکه طرح سفیران فرهنگی، چندمرحله‌ای است عنوان کرد که از ادارات خواسته تا هر استان ۱۰۰ سفیر نونهال فرهنگی ۲ تا ۱۲ ساله را معرفی کند. جلالی پیش بینی می‌کند تا پایان امسال ۴۰۰۰ سفیر فرهنگی نونهال داشته باشیم که می‌توانند نخبه، ورزشکار، فرزند کارگر یا کارفرما و مانند آن باشند.

در راستای صحبت‌های اخیر وزیر ارتباطات مبنی بر لزوم ایجاد بستری امن برای استفاده کودکان از اینترنت، این طرح می‌تواند بخشی از اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در فضای مجازی را به فعالیت‌های مطمئن اختصاص داده و به فرهنگ‌سازی استفاده مفید از فضای مجازی کمک شایانی کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (26 مورد)
  • محمد رضا
    محمد رضا | ۳۱ شهریور ۱۳۹۶

    اینجا رو یا پیر های عقل از پریده یا پچه خورده های فسقلی می چرخانند

  • احمد عینی زاده
    احمد عینی زاده | ۳۰ شهریور ۱۳۹۶

    این کارو نکنند بهتره زیرا در فضای مجازی بمانند بهترند ??

  • Sampelle
    Sampelle | ۳۰ شهریور ۱۳۹۶

    خانه از پایبست ویران است
    خواجه در بند نقش ایوان است?
    مشکل این بچه یا امثال این نیست که هنوز هیچی از زندگی نمیفهمن مشکل ما از بالاس وقتی نظام آموزشی از مهد کودک تا دانشگاه بر پایه جهل و خرافات بنا شده دیگه چه انتظاری میشه داشت از مردم اون جامعه.
    کشوری که آمار فقرو طلاقو فحشا و اعتیادو.... بیداد میکنه بایدم یسری با لودگی نون در بیارن ، اینم شده یه دکون بازار. بالای ۹۰درصد همین تلگرام بر پایه مکتب لمپنیسم داره میچرخه همش خضعبلات و لودگی بایدم یه بچه ۷.۸ سالرو با گفتن یه کلمه به عرش برسوننش.
    اون بچه تقصیر نداره مشکل جای دیگس که یسری دنبال این سوژه‌هان تا ازش به بهترین شکل استفاده ابزاری کنن این وسط هم اسمی در میکنن هم نونی توش هست.

  • z1
    z1 | ۳۰ شهریور ۱۳۹۶

    ? ? ? ? مردم دنبال دلقک بازی هستن ها
    خوبه اما زیاد روی یه
    یکم آدم های مهم رو معروف کنیم
    اینستا شده وسیله ی دلقک بازی نه اجتماعی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی