ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گزارش: تولید انبوه آیفون X اپل هنوز آغاز نشده است

کریستوفر کاسو، یکی از تحلیلگران شرکت Raymond James اخیراً پیش بینی کرده که تولید انبوه آیفون X اپل هنوز آغاز نشده است و به همین خاطر، عرضه دستگاه به تاخیر افتاده است. این در حالی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۰:۳۰

کریستوفر کاسو، یکی از تحلیلگران شرکت Raymond James اخیراً پیش بینی کرده که تولید انبوه آیفون X اپل هنوز آغاز نشده است و به همین خاطر، عرضه دستگاه به تاخیر افتاده است. این در حالی است که تحلیلگر نام آشنای موسسه KGI Securities، مینگ-چی کو گفته که تولید مدل سالگرد ده سالگی آیفون از مدت ها پیش، حداقل در ابعاد محدود آغاز شده است.

کاسو پس از ملاقات با برخی «بازیگران» زنجیره تامین کنندگان اپل، در گزارشی نوشته است که سفارشات اپل به خطوط تولید و پیمان کاران قطعات، هفته پیش به ثبت رسیده است و به همین خاطر، تولید تا اواسط اکتبر به طول خواهد انجامید. اگرچه این گفته، با پیش بینی سایر تحلیلگران مبنی بر افزایش چشمگیر نرخ درآمد تامین کنندگان قطعات طی سه ماهه جاری تضاد دارد، اما ممکن است به نمایشگرهای OLED آیفون X که توسط سامسونگ تامین می شوند نیز مرتبط باشد.

طی تابستانی که پشت سر گذاشتیم، در بسیاری از اخبار و شایعات شنیدیم که اپل با مشکلات تحقیق و توسعه بزرگی مواجه بوده است. اما اگر فرض را بر این بگذاریم که سخنان کاسو صحت دارند، باز هم دلیل قانع کننده ای برای عدم شروع تولید انبوه تا بازه زمانی فعلی یافت نمی شود.

پیش فروش آیفون X قرار است از روز 5 آبان ماه امسال آغاز شود و انتظار می رود از روز دوازدهم آبان، نخستین واحدهای دستگاه ارسال شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • محمد حسن
    محمد حسن | ۳۰ شهریور ۱۳۹۶

    خخخخخ.....

مطالب پیشنهادی