ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

آموزش فراگیر تعمیر خودروهای MVM و چری؛ ماحصل توافق مدیران خودرو و سازمان فنی و حرفه ای

با افزایش تدریجی تعداد خودروهای عرضه شده توسط مدیران خودرو با برند ام وی ام و چری در خیابان های کشور، لزوم افزایش دانش عمومی قشر تعمیرکاران و گسترش مراکز خدماتی به این خودروها بیش ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۱۰ مهر ۱۳۹۶ | ۱۴:۴۵

با افزایش تدریجی تعداد خودروهای عرضه شده توسط مدیران خودرو با برند ام وی ام و چری در خیابان های کشور، لزوم افزایش دانش عمومی قشر تعمیرکاران و گسترش مراکز خدماتی به این خودروها بیش از پیش محسوس به نظر می رسد.

از این رو به تازگی توافق نامه ای بین سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و گروه مدیران خودرو به امضا رسیده است که براساس آن در طی سه سال آینده گروه مدیران خودرو ملزم به تجهیز 32 مرکز آموزشی این سازمان با تجهیزات مدرن و مورد نیاز خواهد بود.

در مقابل نیز این سازمان ساز و کار لازم جهت ایجاد رشته های آموزشی تعمیر و نگهداری خودروهای اتوماتیک، مجهز به گیربکس CVT، پیشرانه های توربو و .... را ایجاد خواهد کرد تا زمینه تربیت نیروی انسانی متخصص و آشنا به تکنولوژی خودروهای مدرن در کشور افزایش یابد.

طبیعتا ماحصل این فرایند، جذب نیروهای متخصص مورد نیاز گروه مدیران خودرو در مراکز خدمات پس از فروش این شرکت و افزایش دانش عمومی تعمیر و نگهداری از این خودروها خواهد بود.

در واقع می توان گفت که تکنولوژی خودروهای چینی حالا به قدری نسبت به خودروهای تولید داخل پیشرفته تر است که دیگر امکان مشابه سازی آموزش های قدیمی مرتبط با نگهداری از محصولات ایران خودرو و سایپا با این خودروهای جدید وجود ندارد.

و از آنجا که ایران خودرو و سایپا نیز اساسا چندان توجهی به مقوله به روز رسانی دانش عمومی تعمیرکاران ندارند، اقدام مدیران خودرو در آموزش مهارت های جدید را می توان به فال نیک گرفت.

جالب تر آنکه براساس گفته مسئولین سازمان آموزش فنی و حرفه ای، امکان شرکت در این دوره ها برای بانوان نیز وجود خواهد داشت و محدودیت خاصی در این زمینه برای علاقه مندان مطرح نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • سامان
    سامان | ۱۰ مهر ۱۳۹۶

    بسیار عالی ، یکی ازدلایلی که خیلی‌ها سمت خودرو چینی نمیرن همین قضیه نبود تعمیر کار و مشکلات قطعات و خدمات پس از فروشه که خوشبختانه روز به روز. داره بهتر میشه ، واقعا جای تاسف داره !

مطالب پیشنهادی