ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اپلیکیشن +Google Camera HDR حالا از فرمت RAW نیز پشتیبانی می کند

نسخه اصلاح شده اپلیکیشن Google Camera به کاربرانی که دستگاه های پیکسل و یا نکسوس را در اختیار ندارند اجازه می دهد تا در کنار قابلیت های دیگر از ویژگی +HDR گوگل نیز استفاده کنند. ...

سامان میرزا
نوشته شده توسط سامان میرزا | ۱۰ مهر ۱۳۹۶ | ۱۵:۱۵

نسخه اصلاح شده اپلیکیشن Google Camera به کاربرانی که دستگاه های پیکسل و یا نکسوس را در اختیار ندارند اجازه می دهد تا در کنار قابلیت های دیگر از ویژگی +HDR گوگل نیز استفاده کنند.

خوشبختانه B-S-G که یکی از توسعه دهندگان مستقل اندروید است هنوز کار خود روی این برنامه اصلاح شده را متوقف نکرده است. نسخه جدید منتشر شده از این اپ از فرمت RAW پشتیبانی می کند، برخی اشکالات عمده در آن رفع شده و همچنین دارای چند ویژگی جدید است

به نظر می رسد که سرعت و ثبات کلی +Google Camera HDR با عرضه این نسخه بهبود یافته است.

با به روز رسانی +Google Camera HDRT، این اپلیکیشن می تواند ضبط با فرمت RAW را هنگام ذخیره فایل JPEG فعال کند. پیشتیبانی از فرمت RAW ممکن است برای اکثر افراد مهم نباشد اما به کاربران حرفه ای تر اجازه می دهد تا از رایانه خود برای پردازش بیشتر و تنظیم مناسب تر تصاویر استفاده نمایند.

همچنین نسخه ماد شده Google Camera به شما این امکان را می دهد تا ضمن استفاده از قابلیت +HDR، قادر به پیکربندی حالت های پردازش آن نیز باشید. ضمناً برای اعمال این تغییرات باید یک بار برنامه را به طور کامل ببندید و مجدداً باز کنید.

همچنین ممکن است به هنگام کار با اپلیکیشن فوق برخی ترکیبات به درستی با یکدیگر  کار نکنند و هم خوانی نداشته باشند. بدین منظور تنظیمات را دستکاری کنید تا به بهترین نتیجه ممکن برسید.

در نهایت به نظر می رسد که سرعت و ثبات کلی +Google Camera HDR با عرضه این نسخه بهبود یافته است. متأسفانه فهرست دستگاه هایی که از این اپلیکیشن پشتیبانی می کنند آن چنان غنی نیست و به تلفن های هوشمند LG G6 ،LG V20 ،OnePlus 3/3T ،OnePlus 5 ،Samsung Galaxy S8 (Snapdragon) ،Xiaomi Mi 5S و Essential Phone ختم می شود.

با این حال این برنامه روی سایر دستگاه ها مانند نوکیا 6 و Xiaomi Redmi Note 4 نیز باید اجرا شود چرا که این دیوایس ها نیز از Camera2 API پشتیبانی می کنند. با این تفاسیر فکر می کنیم که در آینده ای نزدیک باید منتظر اضافه شدن تلفن های هوشمند جدید به این فهرست باشیم.

برای دانلود نسخه اصلاح شده Google Camera می توانید به این لینک مراجعه کنید.

HD
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Ali4770
    Ali4770 | ۱۳ مهر ۱۳۹۶

    این دیگه چ طرزشه؟ فقط بوکه میگیره و پانوراما بقیه اش اصلا کار نمیکنه گوشیم 5s ولی خیلی بدرد نخوره

  • Pourya amirshekari
    Pourya amirshekari | ۱۲ مهر ۱۳۹۶

    برخلاف نوشتتون که گفتین روی ردمی نوت ۴ کار میکنه بعد نصب کار نمیکنه

  • galaxy s7
    galaxy s7 | ۱۰ مهر ۱۳۹۶

    من با گوشیم که سامسونگ s7 هست .با قسمت lens blur نمیشه عکس گرفت .قبلا میشد میگرفتم ولی الان اپدیتش کردم دیگه نمیگیره

مطالب پیشنهادی