ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

اندرو هاوس، مدیرعامل سرگرمی های تعاملی سونی از سمت خود کناره گیری کرد

به نظر می رسد تیم مدیریت سرگرمی های تعاملی سونی شاهد تغییراتی در تیم مدیریتی خود است زیرا اندرو هاوس، مدیرعامل جهانی این واحد از کمپانی ژاپنی به تازگی از سمت خود کناره گیری کرده ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۱ مهر ۱۳۹۶ | ۱۴:۴۵

به نظر می رسد تیم مدیریت سرگرمی های تعاملی سونی شاهد تغییراتی در تیم مدیریتی خود است زیرا اندرو هاوس، مدیرعامل جهانی این واحد از کمپانی ژاپنی به تازگی از سمت خود کناره گیری کرده است. سونی این خبر را طی کنفرانسی خبری اعلام کرد و گفت که جان کودرا، نایب رییس فعلی سرگرمی های تعاملی سونی وظایف اندرو هاوس را برعهده خواهد گرفت.

به گفته سونی، اندرو هاوس همچنین از نایب رییسی Sony Corporation نیز کناره گیری می کند اما تا پایان سال جاری میلادی به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره این کمپانی باقی خواهد ماند تا روند انتقال وظایف، به درستی انجام شود. هاوس در بیانیه تازه خود می گوید: «پلی استیشن بخش مهمی از زندگی من برای بیش از 20 سال بوده، اما حالا که تجارت به موفقیتی رکوردشکن رسیده، زمان آن است تا به دنبال چالش های تازه بروم.»

کاز هیرای، مدیرعامل سونی نیز می گوید که وقتی رهبری سرگرمی های کامپیوتری سونی را در سال 2011 به اندرو هاوس سپرد، مطمئن بود تجارت پلی استیشن را به دستان توانمندی سپرده و هاوس نیز این موضوع را به اثبات رسانده است.

اندرو هاوس به مدت 27 سال در بخش های گوناگون سونی فعالیت کرده است. وی پیش از تاسیس واحد پلی استیشن در سونی حضور داشت و عرضه تمام کنسول های این شرکت را شاهد بوده است. هاوس پیش از انتخاب به عنوان مدیرعامل سرگرمی های تعاملی سونی در سال 2011، در سمت مدیرعامل شعبه اروپای سرگرمی های کامپیوتری سونی فعالیت داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • | ۱۱ مهر ۱۳۹۶

    بفرستتش بخش موبایل بلکه از بار مشکلاتش کم بشه

مطالب پیشنهادی