ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ گلکسی نوت 8 در ایران رونمایی شد

امروز -۱۶ مهر- شرکت سامسونگ با برگزاری مراسمی در پردیس سینمایی ملت، رسماً گلکسی نوت ۸ را در ایران رونمایی کرد و خبر داد که فروش آن از فردا در فروشگاه‌های منتخب آغاز خواهد شد. ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۶ مهر ۱۳۹۶ | ۲۲:۲۰

امروز -۱۶ مهر- شرکت سامسونگ با برگزاری مراسمی در پردیس سینمایی ملت، رسماً گلکسی نوت ۸ را در ایران رونمایی کرد و خبر داد که فروش آن از فردا در فروشگاه‌های منتخب آغاز خواهد شد.

گلکسی نوت ۸ پیش از این از طریق سامسونگ در اختیار رسانه‌ها، از جمله دیجیاتو قرار گرفته بود و ماه گذشته بررسی آن را نیز برای شما منتشر کرده بودیم، اما امروز به شکل رسمی در ایران معرفی شد تا فروش آن نیز در سراسر کشور آغاز شود.

البته سامسونگ در ۲۵ شهریور ماه، پیش فروش گلکسی نوت ۸ را از طریق برخی فروشگاه‌های اینترنتی آغاز کرده بود و «علیرضا توسلی»، مدیر ارشد بخش موبایل سامسونگ الکترونیکس در این مراسم خبر داد که بیش از نیمی از موبایل‌هایی که برای طرح پیش فروش درنظر گرفته شده بود، در روز ابتدایی آغاز طرح فروخته شد و کاربران ایرانی در کمتر از یک هفته، تمام موبایل‌هایی که برای طرح پیش فروش در نظر گرفته شده بود را خریداری کردند.

توسلی در این رویداد همچنین خبر داد که از هفته پیش، ارسال گلکسی نوت ۸ برای کاربرانی که این دستگاه را پیش خرید کرده بودند آغاز شده است و از فردا، مشتریان قادر خواهند بود با مراجعه حضوری به فروشگاه‌های منتخب، جدیدترین محصول خانواده نوت را خریداری کنند.

اما خبر مهم دیگری که از سوی  مدیر ارشد بخش موبایل سامسونگ عنوان شد، همکاری اش با «همراه اول» و «ایرانسل» برای ارتقا کیفیت صوت در زمان مکالمه کاربران با موبایل‌های پرچمدار سامسونگ بود. وی خبر داد که با تکنولوژی «VoLTE» (مخفف Voice Over LTE) کاربران قادر به مکالمه با کیفیت صدای HD خواهند بود:

«در این سرویس، مشترک صدای مکالمه مخاطبش را با کیفیتی بسیار بالا موسوم به HD خواهد شنید. کیفیت به حداکثر و قطعی‌ها به حداقل می‌رسد. این مزیت به صدا محدود نیست و شامل اینترنت همراه نیز می‌شود. تا قبل از این در هنگام مکالمه، اینترنت روی موبایل شما به جای نسل چهارم به 2G و یا 3G تنزل پیدا می‌کرد. اکنون همچنان روی بستر 4G باقی خواهید ماند. دانلود هم بر روی همین زیرساخت نسل چهارم انجام می‌شود یعنی سرعت دریافت را روی موبایل چندین برابر می‌کند.»

بر اساس گفته‌های مدیر ارشد سامسونگ موبایل ایران، در حال حاضر کاربران موبایل‌های گلکسی اس 7 و 8 می توانند از ویژگی VoLTE استفاده کنند و به زودی، کاربران گلکسی نوت 8 نیز از قابلیت مکالمه با صدای HD بهره‌مند خواهند شد.

توسلی همچنین در این مراسم، با یادآوری سرویس خدمات ویژه پرچمدار سری اس، خبر داد:

«برای نوت 8 نیز این سرویس ویژه برقرار است. همه افرادی که تا پایان آذرماه امسال این پرچمدار سامسونگ را خریداری و سرویس ویژه را فعال کنند، در ازای پرداخت مبلغی محدود از پشتیبانی ویژه‌ی صفحه نمایش و سرویس اکسپرس تا پایان تابستان سال ۱۳۹۷ برخوردار می‌شوند. سامانه هوشمند ما دقت و سلامت این خدمات را تضمین می‌کند.»

به گفته سامسونگ، مشتریان ایرانی قادر به خرید گلکسی نوت ۸ در سه رنگ مشکی، خاکستری و طلایی خواهند بود. اما امروز سامسونگ قیمت مشخصی را برای گلکسی نوت ۸ عنوان نکرد. این موبایل با همکاری چند شرکت گارانتی کننده وارد بازار ایران می‌شود و بر اساس نوع خدمات یا هدایایی که همین شرکت‌ها برای خریداران گلکسی نوت ۸ در نظر گرفته‌اند، قیمت این محصول دارای نوسان خواهد بود.

البته لازم به ذکر است که خود سامسونگ، در طرح پیش فروش گلکسی نوت ۸، قیمت این فبلت را ۳.۵۹۹.۰۰۰ تومان مشخص کرده بود و البته چند هدیه از جمله «پایه دکس» را نیز به اولین خریداران گلکسی نوت ۸ ارائه می‌داد که بر اساس تحقیقات دیجیاتو، این هدیا به مشتریان فعلی محصول مورد بحث تعلق نخواهند گرفت.

از شما دعوت می‌کنیم ویدیوی مربوط به مراسم رونمایی گلکسی نوت 8 و همچنین مصاحبه ما با علیرضا توسلی، مدیر سامسونگ موبایل ایران را تماشا کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • ami_ald
    ami_ald | ۱۷ مهر ۱۳۹۶

    پیش فروش که تموم بشه ارزون تر میشه صبر کنید تا ۱ الی ۲ ماه دیگه قیمتش ۶۰۰ تومان ارزون تر میشه

  • bco
    bco | ۱۷ مهر ۱۳۹۶

    خیلی گرونه ، فقط همینو میتونم بگم יִ
    ولی اگه پول دارین به نظرم آیفون نخرین یه گوشی اندرویدی بگیرین

  • AmooBehzad
    AmooBehzad | ۱۷ مهر ۱۳۹۶

    چرا روی رام انگلیس اس ۷ اج گزینه ق volte وجود نداره
    مگه اونا همچین امکانی ندارن؟
    میشه کسی از دوستان که اطلاعی داره راهنمایی کنه

  • ehsan2030
    ehsan2030 | ۱۷ مهر ۱۳۹۶

    نوت 8اومددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی