ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن Enlight Videoleap؛ ویدیوهای حرفه ای بسازید

لایتریکس، توسعه دهنده مشهور اپ Enlight پس از انتشار Enlight Photofox درس بزرگی آموخت: این که با پیاده سازی مدل فریمیوم برای محصولاتش می تواند چندین برابر انتشار اپلیکیشن های خود به صورت پولی درآمد ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۷ مهر ۱۳۹۶ | ۱۹:۰۰

لایتریکس، توسعه دهنده مشهور اپ Enlight پس از انتشار Enlight Photofox درس بزرگی آموخت: این که با پیاده سازی مدل فریمیوم برای محصولاتش می تواند چندین برابر انتشار اپلیکیشن های خود به صورت پولی درآمد داشته باشد. آخرین آمار منتشر شده در وبسایت سنسور تاور مهر تأییدی بر این موضوع هستند.

در حالی که با گذشت دو سال از انتشار اپلیکیشن اصلی Enlight آمار دانلود آن به 20 هزار مرتبه هم نمی رسد، Enlight Photofox در کمتر از یک سال به آمار قابل توجه 400 هزار دانلود در اپ استور دست یافته و تا این لحظه از پرداخت های درون برنامه ای کاربران چیزی در حدود 60 هزار دلار سود خالص را برای لایتریکس به ارمغان آورده است.

طبیعتا همین رویکرد مثبت باعث شده که لایتریکس با وقفه هایی کوتاه، سه اپلیکیشن ویرایش عکس و ویدیو را در مدل فریمیوم برای کاربران iOS به ارمغان بیاورد که قبلا دو مورد از آن ها (Enlight Photofox و Enlight Quickshot) را برایتان معرفی کردیم. اما پس از ارائه سه اپلیکیشن حرفه ای برای عکاسی و ویرایش تصویر، لایتریکس تصمیم گرفته که شانسش را در زمینه ویرایشگرهای ویدیو هم امتحان کند.

Enlight Videoleap جدیدترین محصول رایگان لایتریکس با پرداخت درون برنامه ای است که این بار روی ویرایش و ساخت ویدیو متمرکز شده، و با ارائه امکاناتی حرفه ای تلاش کرده که برای ساخت کلیپ های خلاقانه از نرم افزارهای دسکتاپ بی نیاز شوید.

اگر با انلایت کار کرده باشید، خوشبختانه برای عادت کردن به محیط Videoleap زمان زیادی لازم ندارید. ویرایشگر ویدیوی لایتریکس هر آنچه برای ساخت ویدیو احتیاج دارید را به شما ارائه می کند؛ از قابلیت های روتینی مثل برش زدن ویدیو و اضافه کردن افکت بگیرید تا قرار دادن موسیقی در پس زمینه و البته تنظیمات کاملی برای تعیین کادر و میزان روشنایی.

قابلیت هایی که گفتیم پای ثابت اکثر ویرایشگرهای ویدیو هستند، اما Videoleap امکانات بیشتری هم در چنته دارد تا صرفا یک اپلیکیشن ساخت ویدیوی معمولی نباشد.

Videoleap مثل تمام اپ های خانواده انلایت از سیستم ویرایش لایه ای پیروی می کند. این یعنی می توانید کارهایی مثل دادن افکت و اضافه کردن عکس و نوشته و ویدیو را در لایه های جداگانه انجام داده و همه را با هم در تایملاین اپ ترکیب کنید، بدون این که محدودیتی برای این کار داشته باشید.

ویرایشگر ویدیوی لایتریکس برای تسلط کامل شما بر ویدیو، تایملاینی در اختیارتان قرار داده که می توانید تغییرات را فریم به فریم در آن بررسی کنید، افکت ها و نوشته ها را با هم جابجا کرده و کاری کنید که المان در لحظه دلخواه تان روی صفحه ظاهر شده و از روی آن ناپدید شوند. هر تغییری که در ویدیو اعمال کنید یک ردیف تازه به تایملاین ویدیو اضافه می کند.

بنابراین می توانید از طریق همین تایملاین به مدیریت تمام المان های اضافه شده به کلیپ بپردازید. مشخص است که لایتریکس در پیاده سازی ادیتور Videolap گوشه چشمی هم به اپلیکیشن iMovie اپل داشته، اما امکانات منحصر به فردی در آن گنجانده که کمی از فضای آی مووی فاصله بگیرد.

Videoleap با این شعار به اپ استور آمده که برای کاربر ویدیوهایی در حد و اندازه فیلم های هالیوودی بسازد. بنابراین ابزاری در اختیارتان گذاشته که مثل تکنیک پرده سبز فیلم های سینمایی پس زمینه ویدیوهایتان را بردارید و با یک ویدیوی هیجان انگیز جایگزینش کنید. این کار را افکت Chroma برایتان انجام می دهد که البته برای رسیدن به نتیجه مطلوب با آن شاید لازم باشد که زمان زیادی را مشغول دستکاری تنظیمات اپ باشید.

اما در مجموع با این قابلیت های فوق العاده، شکی نیست که Videoleap می تواند تجربه ای لذت بخش و حرفه ای از ویرایش ویدیو را برایتان به ارمغان بیاورد. اما فقط یک نکته دلسرد کننده در مورد این اپ وجود دارد آن هم این که تعدادی از افکت ها و ابزار ویرایشی آن آزاد نیستند و با پرداخت درون برنامه ای آزاد می شوند.

هر چند که با قابلیت های رایگان اپلیکیشن هم می توانید بدون نیاز به نرم افزارهای دسکتاپ بهترین و خلاقانه ترین ویدیو کلیپ ها را بسازید. Videoleap، این ویرایشگر ویدیوی خوب و کاربردی iOS را می توانید همین حالا از اپ استور دانلود کنید. پیش از دانلود اپ نیز شاید بد نباشد که با تماشای ویدیوی انتهای مطلب با برخی قابلیت های آن آشنا شوید.

دانلود از اپ استور 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • saeedoo.h
    saeedoo.h | ۱۷ مهر ۱۳۹۶

    یه برنامه واس برش موسیقی و فیلم معرفی کرده بودین نصب کردم همش تبلیغات میکرد وسط هرکاری یهو تبلیغات میکرد همه برنامه های گوشی رو حذف کردم تا فهمیدم مشکل از این بوده

مطالب پیشنهادی