ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گزارش فصلی کافه‌بازار منتشر شد؛ اندروید ایرانی در اختیار سامسونگ و هوآوی

«کافه بازار» در هر پایان هر فصل، گزارش‌هایی جامع و کاربردی ارائه می‌دهد که می‌توان از آنها جهت افزایش آگاهی یا موارد تحقیقی استفاده کرد و اینک هشتمین گزارش فصلی این شرکت منتشر شده که ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۷ مهر ۱۳۹۶ | ۱۰:۳۰

«کافه بازار» در هر پایان هر فصل، گزارش‌هایی جامع و کاربردی ارائه می‌دهد که می‌توان از آنها جهت افزایش آگاهی یا موارد تحقیقی استفاده کرد و اینک هشتمین گزارش فصلی این شرکت منتشر شده که حاوی اطلاعات مهم و جالبی برای کاربران ایرانی است؛ از تعداد افرادی که به شکل فعال از کافه بازار استفاده می‌کنند تا محبوب‌ترین فروشنده موبایل‌های اندرویدی در ایران.

بر اساس این گزارش، حدود ۳۴ میلیون کاربر یکتای دستگاه‌های اندرویدی از کافه بازار استفاده کرده‌اند و ویژگی جدیدی به نام «برنامه‌های آنی» که به تازگی معرفی شده بود نیز مورد استقبال قرار گرفته، چراکه تعداد اجرای هر برنامه آنی در هفته، حدود سه برابر میانگین دانلود هفتگی آن بوده است.

گزارش کافه بازار همچنین حاکی از این است که سامسونگ و هوآوی با سهم ۸۰ درصدی خود، بازار موبایل‌های اندرویدی را در خاک ایران به تصرف خود درآورده‌اند. این در حالیست که محبوب‌ترین موبایل کاربران ایرانی که به که به کافه‌بازار متصل می‌شود نیز «گلکسی J7» بوده است.

سامسونگ به طور کامل چارت مروبط به پرطرفدارترین برند‌های اندرویدی را به خود اختصاص داده است. البته مدل‌های یکسان که در سال‌های مختلف تولید شده‌اند، باهم تجمیع گشته‌اند.

ساعت اوج خرید برنامه‌ها ۱۲ ظهر و ساعت اوج خرید بازی‌ها ساعت ۱۲ شب بوده و بیشترین رشد انتشار برنامه، متعلق به دسته آشپزی و رستوران بوده است.

اما بیشترین رشد نصب فعال در دسته‌های رفت و آمد و امور مالی شکل گرفته و در فصل تابستان، اپلیکیشن‌های مربوط به پیش بینی آب‌وهوا بیشترین کاهش نصب را به خود اختصاص داده‌اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (26 مورد)
  • علی بحرینی
    علی بحرینی | ۱۸ مهر ۱۳۹۶

    بازار ‌دیگه از دور خارج شده به نظر من بهترین مارکت ایران . ایران اپس هست که دیتای بازی ها رو هم میزاره و اپدیت هایی چون بازی کلش اف کلنز رو سریع تر از بازار میزاره

  • omid110
    omid110 | ۱۷ مهر ۱۳۹۶

    چرا نوشتین آمار اندروید ایرانی ؟؟؟ چه ربطی به همه ایرانیها داره ؟ این فقط آمار کساییه که از بازار استفاده کردند . بیشتر آدمهای عامی و تازه کار و آماتور میرند سراغ سامسونگ و هواوی ؛ همونها هم از کافه بازار استفاده میکنن . ولی بیشتر حرفه ای ها و کسایی که ال جی و سونی دارند از گوگل پلی استفاده میکنن .
    پس این فقط آمار استفاده از کافه بازاره ؛ نه آمار همه ایرانیها !

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی