ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

ویدیو لایو اکشن بازی Call of Duty: WWII منتشر شد [تماشا کنید]

سری کال او دیوتی همیشه به داشتن ویدیوهای لایو اکشن جالب قبل از انتشار، در صنعت بازی معروف است. حال اکتیویژن و با نزدیک شدن به تاریخ انتشار بازی Call of Duty: WWII، ویدیو لایو اکشن ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۷ مهر ۱۳۹۶ | ۱۲:۱۵

سری کال او دیوتی همیشه به داشتن ویدیوهای لایو اکشن جالب قبل از انتشار، در صنعت بازی معروف است. حال اکتیویژن و با نزدیک شدن به تاریخ انتشار بازی Call of Duty: WWII، ویدیو لایو اکشن این بازی را منتشر کرده است.

در این ویدیو، شاهد جدال و درگیری بین کاربران قدیمی سری کال او دیوتی هستیم. این تریلر، در کشور انگلستان به وقوع می پیوندد اما نسخه های دیگری از این تریلر، با زبان و کشورهای متفاوت نیز، به تازگی منتشر شده اند.

عرضه این تریلر برای کشورهای مختلف، آن ها با بازیگران گوناگون، اتفاق خوبی توسط اکتیویژن است که نباید از آن چشم پوشی کرد.

جدا از این ها، لازم است بدانید که صورت خرید نسخه سیزن پس بازی، به یک نقشه قدیمی با نام Carenten که در واقع بازسازی یکی از نقشه های قدیمی نسخه ابتدایی این سری است، دسترسی خواهید داشت.

عنوان Call of Duty: WWII، در 12 آبان ماه سال جاری برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی عرضه خواهد شد. لازم به ذکر است که با پیش خرید بازی، 1100 امتیاز ویژه بخش چند نفره بازی را دریافت خواهند کرد و جدا از آن، به Division’s Pack که شامل پوسته های جدید برای این بازی می شود، بهره خواهند برد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • pezhman
    pezhman | ۲۷ مهر ۱۳۹۶

    ???????????

مطالب پیشنهادی