ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ریزر وب کم Kiyo و میکروفن Seiren X را معرفی کرد

ریزر، شرکت سازنده تجهیزات حرفه ای گیمینگ، همواره به دنبال گسترده تر کردن طیف محصولات خود برای گیمر ها است و در این راستا به تازگی دو گجت جدید را برای علاقه مندان به استریم ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۳۰ مهر ۱۳۹۶ | ۱۵:۳۰

ریزر، شرکت سازنده تجهیزات حرفه ای گیمینگ، همواره به دنبال گسترده تر کردن طیف محصولات خود برای گیمر ها است و در این راستا به تازگی دو گجت جدید را برای علاقه مندان به استریم بازی های کامپیوتری معرفی کرده است.

«Razer Kiyo» نام وب کم جدید این کمپانی است که دور آن حلقه ای متشکل از LED ها قرار گرفته که استفاده از آن در محیط های تاریک را نیز امکان پذیر می کند. این حلقه نورانی قابلیت تنظیم در 12 حالت نوری را دارد و رزولوشن آن 4 مگاپیکسلی است و می تواند ویدیو های با کیفیت 1080P و 30 فریم در ثانیه یا 720P و 60 فریم در ثانیه را ضبط نماید. Kiyo همچنین با نرم افزار های استریم محبوب XSplit و Open Broadcater سازگار است.

لازم به ذکر است که بسیاری از وب کم های جدید موجود در بازار، در شرایط نوری ضعیف نیز کارکرد خوبی دارند؛ به همین دلیل شاید خرید وب کم جدید این شرکت، برای بسیاری از افراد ضروری به نظر نرسد.

گفتنی است پیش از این ریزر میکروفن Razer Seiren Elite را به بازار عرضه کرده بود که بسیاری از کاربران از کیفیت آن ناراضی بودند. حالا این کمپانی میکروفن «Razer Seiren X» را معرفی کرده که توسط پایه ای مکانیکی در جای خود محکم می شود و حتی می توان این پایه رومیزی را جدا کرد. Seiren X از طریق درگاه USB2.0 به کامپیوتر وصل می شود و وعده تأخیر انتقال صدای 0 میلی ثانیه ای را می دهد.

دو محصول جدید ریزر قرار است با قیت 99 دلار تا انتهای سال جاری میلادی به بازار عرضه شوند و در حال حاضر این شرکت سازنده تجهیزات بازی، به دنبال یافتن استریمر های حرفه ای یوتیوب و توییچ است تا نمونه های اولیه این دو گجت را برای تست در اختیار آنها قرار دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی