ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

AirPower
تکنولوژی

اپل شرکت تولید کننده تجهیزات شارژ بی سیم PowerbyProxi را تصاحب کرد

اپل با معرفی آیفون های جدید 8 (بررسی دیجیاتو، بررسی ویدیویی دیجیاتو)، 8 پلاس و نیز X بالاخره پس از مدت ها انتظار، پشتیبانی از قابلیت شارژ بی سیم را برای اولین بار در اسمارت ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۳ آبان ۱۳۹۶ | ۱۹:۳۰

اپل با معرفی آیفون های جدید 8 (بررسی دیجیاتو، بررسی ویدیویی دیجیاتو)، 8 پلاس و نیز X بالاخره پس از مدت ها انتظار، پشتیبانی از قابلیت شارژ بی سیم را برای اولین بار در اسمارت فون های خود ارائه کرد.

به تازگی این کمپانی ساکن کوپرتینو، شرکت نیوزلندی «PowerbyProxi» که در زمینه ارائه شارژر های بی سیم فعالیت می کند را خریداری کرده است.

لازم به ذکر است کمپانی نیوزلندی مذکور در سال 2007 تأسیس شده و بیشتر به خاطر پلتفرم «Proxi Module» خود شناخته می شود که امکان شارژ بی سیم وسایل مختلف را فراهم می کند. این شرکت 55 کارمند دارد و در حال حاضر 300 پتنت مرتبط با فناوری های شارژ بی سیم را در اختیار دارد.

پد شارژ بی سیم AirPower اپل

«دن ریکو» (Dan Riccio) معاون مدیر بخش مهندسی سخت افزار اپل در این خصوص گفته: «این خرید موجب می شودکه اپل، آینده ای بی سیم را بسازد». او در خصوص مبلغ تبادل شده بین دو کمپانی سخنی به میان نیاورده است.

لازم به ذکر است که اپل در 21 شهریور ماه، از شارژر AirPower رونمایی کرد، که از استاندارد «چی» (Qi) بهره می برد و با آیفون های جدید 8، 8 پلاس و 10 و نیز اپل واچ 3 و ایرپاد سازگار است. این شارژر، به طور همزمان امکان شارژ چندین گجت را فراهم می آورد. به نظر می رسد تصاحب PowerbyProxi در راستای بهره بردن اپل از فناوری ها و پتنت های این شرکت برای ساخت شارژرهای بی سیم آتی اپل باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی