ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سونی از دوربین فول فریم بدون آینه 42 مگاپیکسلی A7R III رونمایی کرد

کمپانی سونی بهار امسال دوربین گرانقیمت «آلفا A9» را به بازار عرضه کرد که موفق شد با مشخصات بسیار خوب خود، نظر بسیاری از عکاسان حرفه ای را جلب کند. البته شرکت ژاپنی به مدل ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۳ آبان ۱۳۹۶ | ۱۲:۳۰

کمپانی سونی بهار امسال دوربین گرانقیمت «آلفا A9» را به بازار عرضه کرد که موفق شد با مشخصات بسیار خوب خود، نظر بسیاری از عکاسان حرفه ای را جلب کند.

البته شرکت ژاپنی به مدل A9 اکتفا نکرده و حالا نسخه جدیدی از دوربین های سری آلفا A7 تحت عنوان «A7R III» از خانواده محصولات فول فریم و بدون آینه خود را معرفی کرده که با طراحی مشابهی نسبت به نسل قبل، از نظر فنی به روزرسانی شده و توانمندی های جالب توجهی دارد.

برخی از تغییرات اصلی نسل جدید A7 شامل یک جوی استیک برای مرور منوها، نمایشگر لمسی برای انتخاب نقطه فوکوس، استفاده از 2 درگاه کارت حافظه SD و بهره گیری از پورت میکرو USB برای انتقال اطلاعات در کنار USB-C برای شارژ باتری می شوند.

از نظر امکانات تصویربرداری نیز سنسور 42.4 مگاپیکسلی EXMOR R با پردازنده BIONZ گل سرسبد ویژگی های A7R III است که نسبت به A9 دو برابر رزولوشن دارد. در زمینه سرعت فوکوس خودکار هم محصول جدید نسبت به نسل قبل دو برابر سریعتر بوده و توانایی ثبت عکس با نرخ 10 فریم در ثانیه را خواهد داشت.

سنسور 42.4 مگاپیکسلی EXMOR R با پردازنده BIONZ گل سرسبد ویژگی های A7R III است

A7R III همچنین با نرخ 8 فریم در ثانیه تصاویر را به صورت « Live View» (امکان مشاهده در نمایشگر) ثبت نموده و در حالت سکوت نیز قادر است با حذف صدای شاتر، در هر ثانیه 10 عدد عکس بگیرد. در ضمن ویژگی «AF/AE tracking» نیز به کاربر اجازه می دهد برا تهیه تصاویر پانوراما، فوکوس و نوردهی مناسب را انتخاب کرده و در نهایت تصویری یکپارچه را در اختیار داشته باشد.

محصول جدید سونی در زمینه فیلمبرداری هم با دست پر به میدان آمده و قادر است ویدیوهایی با رزولوشن 4K ضبط کند. همچنین مانند مدل A9، امکان فیلمبرداری full HD با نرخ 120 فریم در ثانیه نیز وجود داشته و پشتیبانی از ویژگی های «S-Log 3» (برای کاهش نویز) و HDR نیز به افزایش کیفیت ویدیوها کمک خواهند کرد.

گفتنی است A7R III اوایل آذر با قیمت 3199 دلار به بازار عرضه خواهد شد که درست مانند نسل قبلی بوده، و تفاوت قابل توجهی با مبلغ 4500 دلاری برای A9 دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی