ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مینگ – چی کو از مشخصات آیفون های 2018 خبر می دهد

همانطور که می دانید اپل امسال برای نخستین بار موبایلی با نمایشگر OLED را به بازار عرضه کرد و حالا خبر رسیده که این کمپانی احتمالا در سال آتی دو مدل آیفون دیگر را با ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۶ آبان ۱۳۹۶ | ۰۹:۳۰

همانطور که می دانید اپل امسال برای نخستین بار موبایلی با نمایشگر OLED را به بازار عرضه کرد و حالا خبر رسیده که این کمپانی احتمالا در سال آتی دو مدل آیفون دیگر را با پنل مشابه ارائه خواهد کرد.

بر اساس پیش بینی «مینگ-چی کو»، تحلیلگر ارشد موسسه امنیتی «KGI» احتمالا در سال آینده شاهد عرضه دو آیفون با نمایشگر OLED خواهیم بود که یکی از آنها قرار است مدل پلاس آیفون 10 با صفحه نمایشی 6 اینچی باشد.علاوه بر این کو معتقد است که در مدل های جدید، از نوار استیل در بخش های بیشتری استفاده می شود که علاوه بر بهبود طراحی، آنتن دهی بهتری را نیز برای کاربران به ارمغان می آورد.

او با تاکید بر ارتقای سخت افزاری مدل های بعدی، احتمال استفاده از دوربین TrueDepth در پنل عقب را مردود می داند.با این حال از نظر وی هردو آیفون 2018 به دوربین سلفی TrueDepth مجهز خواهند شد که به معنای پشتیبانی آنها از قابلیت های از قبیل «Face ID» و انیموجی خواهد بود.

گفتنی است نفوذ مینگ - چی کو در اپل به حدی است که وی چندین ماه قبل از معرفی آیفون 10 از سایز نمایشگر، دوربین TrueDepth و جایگزینی سنسور اثر انگشت با سیستم شناسایی چهره خبر داده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی