ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

علمی

جریمه 4 میلیارد تومانی نگین خودرو برای قطع درختان خیابان ولیعصر

ماجرای قلع و قمع درختان خیابان ولیعصر به هیچ عنوان موضوع تازه ای نیست، سال هاست که شهروندان پایتخت هر روزه با نگرانی و تاسف به کُنده های باقی مانده از درختان تنومند خیابان ولیعصر ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۱ آذر ۱۳۹۶ | ۱۲:۱۵

ماجرای قلع و قمع درختان خیابان ولیعصر به هیچ عنوان موضوع تازه ای نیست، سال هاست که شهروندان پایتخت هر روزه با نگرانی و تاسف به کُنده های باقی مانده از درختان تنومند خیابان ولیعصر می نگردند و هیچ کس در این رابطه پاسخگو نیست.

اما حالا گویا شهردار جدید تهران در این زمینه قدرت عمل به خرج داده و با بررسی ماجرای قطع بیش از 50 اصله درخت در محدوده منطقه 2 تهران، شهردار این منطقه و معاون خدمات شهری و شهردار شب ایشان را از خدمت عزل کرده و برای بررسی تخلف های اداری مربوطه دادستانی و قوه قضاییه معرفی کردند.

در همین راستا روز گذشته دادستانی تهران برای مسئول فضای سبز منطقه یک و سایرین متخلفین این پرونده احضاریه صادر کرده است.

آنطور که از اخبار مندرج بر خروجی رسانه های رسمی بر می آید، بخشی از این تخلف آشکار به یکی از شعب فروش شرکت نگین خودرو مربوط بوده است که در راستای بهبود دید نمایشگاه خود، درخواست قطع درختان را به شهرداری داده است.

حالا مالک شرکت نگین خودرو نیز به دلیل این تخلف و آسیب به فضای سبز، مجرم شناخته شده و به پرداخت سه برابر عوارض محکوم شده است. این رقم براساس محاسبات انجام شده به 4 میلیارد تومان بالغ می شود و براساس قانون در صورت عدم پرداخت، حکم تبدیل فضای تجاری مذکور به فضای سبز عمومی صادر خواهد شد.

امید است که در ادامه این روند، شاهد محکومیت متخلفان و احیای محیط شهری و فضای سبز تهران و سایر مناطق زیست محیطی کشورمان باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (22 مورد)
  • m8n
    m8n | ۲ آذر ۱۳۹۶

    باید وادارش میکردن با هزینه خودش بیاد دوباره درخت بکاره +جریمه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی