ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسخه حرفه ای برنامه ویرایش تصویر Pixelmator برای مک منتشر شد

ادوبی دیگر تنها شرکتی نیست که ادیتوری حرفه ای مبتنی بر هوش مصنوعی ساخته است. چند روز پیش تیم Pixelmator نسخه حرفه ای ادیتور خود را برای مک منتشر کرد تا با توجه به ادعای ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۰ آذر ۱۳۹۶ | ۱۶:۳۰

ادوبی دیگر تنها شرکتی نیست که ادیتوری حرفه ای مبتنی بر هوش مصنوعی ساخته است. چند روز پیش تیم Pixelmator نسخه حرفه ای ادیتور خود را برای مک منتشر کرد تا با توجه به ادعای خودش، کاربران شاهد نسل بعد برنامه های ویرایش تصویر کامپیوترهای مک باشند.

این ورژن که Pixelmator Pro نام دارد، از فرمت RAW پشتیبانی کرده و همچنین کاربران اکنون با دست بازتری می توانند تصاویر خود را به صورت غیر مخرب یا همان Non-Destructive ویرایش کنند. ادیت های پیشرفته برای افکت ها نیز از دیگر قابلیت های مثبت نسخه حرفه ای Pixelmator به شمار می رود.

اما با وجود تمام این ویژگی ها، جالب ترین بخش Pixelmator Pro به استفاده از یادگیری ماشینی بر می گردد. به لطف هوش مصنوعی برنامه، می توان به راحتی آبجکت ها را حذف کرده و لایه های اشیاء را نیز بدون چالش های گذشته از یکدیگر شناسایی کرد.

جدا از اینکه رابط کاربری یک پارچه تر نرم افزار و وابستگی بیشتر آن به فریم ورک های مک باعث شده تا کاربران راحت تر بتوانند با Pixelmator Pro ارتباط برقرار کنند. البته در کنار این ویژگی های جدید، بعضی قابلیت های قدیمی هم حذف شده اند که احتمالا در آپدیت های بعدی به برنامه اضافه شوند. Pixelmator Pro شصت دلار قیمت دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی