ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جدول مقایسه تعرفه اینترنت غیر حجمی

شرکت‌های اینترنتی در روز‌های گذشته اقدام به ارائه جدول‌هایی مربوط به طرح جدیدی برای اینترنت ثابت موسوم به اینترنت غیرحجمی کرده‌اند. آخرین مهلت ISP های ایرانی برای ارائه طرح‌های خود، ۱۲ آذر یعنی امروز بوده ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۲ آذر ۱۳۹۶ | ۱۶:۲۰

شرکتهای اینترنتی در روزهای گذشته اقدام به ارائه جدولهایی مربوط به طرح جدیدی برای اینترنت ثابت موسوم به اینترنت غیرحجمی کردهاند.

آخرین مهلت ISP های ایرانی برای ارائه طرحهای خود، ۱۲ آذر یعنی امروز بوده است و در روزهای گذشته، برخی از شرکتها چند باری تصمیم گرفتند تا طرحهایی که منتشر کرده بودند را تغییر داده و آنها را رقابتی تر کنند.

رقابت میان شرکتهای دارای مجوز FCP و ارائه خدمات بهتر به کاربران، هدف اصلی وزارت ارتباطات از اصلاح تعرفههای اینترنت ثابت بوده و به باور کارشناسان، چنین حرکتی میتواند بازار اینترنت ثابت خانگی که در چند سال گذشته در حال کوچکتر شدن بود را دوباره به بازی برگرداند.

شرکتهای ایرانسل و همراهاول، مبیننت و چند خدمات دهنده دیگر در چند سال گذشته به دلیل عدم بهبود شرایط اینترنت ثابت، موفق شده بودند تا بخشی از این بازار را به خود اختصاص دهند تا جایی که خود مدیران شرکتهای اینترنتی عنوان کرده بودند که هر کدام ماهانه با ریزش تعداد زیادی کاربر مواجه میشوند. اما حالا بالاخره اینترنت ثابت اولین دگرگونی اساسی خود را پس از سال‌ها با تعرفه‌های جدید تجربه می‌کند. 

شرکت‌های مخابرات ایران، شاتل، های‌وب، آسیاتک، پیشگامان، پارس‌آنلاین و فن‌آوا تا کنون بر اساس تعرفه‌های جدید، جدول‌هایی را منتشر کرده‌اند که خلاصه و یک‌پارچه‌شده‌ی آنها را می‌توانید در جدول پایین مشاهده کنید.

برای مشاهده جدول در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید.

در میان تمام شرکت‌های فوق، تنها اپراتور «فن‌آوا» تا کنون از ارائه اینترنت شبانه رایگان صحبت به میان آورده و در حال حاضر هنوز شرکت دیگری بر اساس جدول‌های منتشر شده، تصمیم به ارائه اینترنت شبانه رایگان ندارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (62 مورد)
  • Vahid700
    Vahid700 | ۲۹ دی ۱۳۹۶

    با مقایسه ای از شرکت های ارایه دهنده اینترنت کردم فن اوا از همه بهتر بود مثلا سرعت 2 ماهانه 80 گیگ بود نسبت به بین ا لملل1به2 هست فقط فن اوا 2تا8 دانلود رایگان داره درصورت تموم شدن حجم اینترنت سرعتش 512 میشه ک بیشتر شرکتا 128 میشه بعدشم کل حجم اینترنت یکجا میده ک بنظرم خوبه

  • Hadi Dadkhah
    Hadi Dadkhah | ۱۳ آذر ۱۳۹۶

    https://goo.gl/hP2k3x

  • Hadi Dadkhah
    Hadi Dadkhah | ۱۳ آذر ۱۳۹۶

    برای مقایسه دقیق تعرفه های جدید به این لینک مراجعه کنید:

  • shs77
    shs77 | ۱۲ آذر ۱۳۹۶

    آخه دیجیاتو شما مثلا باید متخصص این حوزه باشید!!

    سقفی که آسیاتک و چند تا شرکت دیگه اعلام کردن در صورتی هست که کلا از نت داخلی استفاده بکنید یا به عبارتی حداکثر سقف ممکن هست ولی در اصل سقفش نصف هست و درصورت استفاده از نت داخلی نصف محاسبه میشه

    دقیقا های وب هم اینطور هست اما در لیستی که داده سقف اینترنت بین المللی رو گفته و اگر از نت داخلی استفاده بشه نصف حساب میشه!

    از شما انتظار همچین اشتباهی نمیره واقعا!! یا همه رو براساس سقف بین المللی بزنید یا سقف استفاده کامل از نت داخلی

    الان شما برای آسیاتک، فناوا و... حداکثر سقف در صورت استفاده از نت داخلی رو زدید ولی برای های وب فقط سقف بین المللی رو زدید! در صورتی که در های وب هم با استفاده از نت داخلی سقفش تا دوبرابر هم افزایش پیدا میکنه!

  • saeed
    saeed | ۱۲ آذر ۱۳۹۶

    پارس آنلاین چرا انقدر تعرفش کمه؟؟؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی