ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سری چهارم ساعت اپل واچ
تکنولوژی

سری چهارم اپل واچ از فناوری اتصال LTE سریع تر برخوردار خواهد بود

امسال نخستین اپل واچ با امکان اتصال به شبکه ارتباطی نسل چهارم روانه بازار شد. به لطف eSIM دارندگان سری سوم از ساعت های هوشمند اپل قادر هستند بدون همراه داشتن آیفون خود اقدام به برقراری ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۵ آذر ۱۳۹۶ | ۲۰:۳۰

امسال نخستین اپل واچ با امکان اتصال به شبکه ارتباطی نسل چهارم روانه بازار شد. به لطف eSIM دارندگان سری سوم از ساعت های هوشمند اپل قادر هستند بدون همراه داشتن آیفون خود اقدام به برقراری تماس یا ارسال پیام متنی نمایند. حال شنیده شده که نسل بعدی این ساعت ها از سرعت بیشتر در انتقال دیتا برخوردار خواهند بود.

کمپانی اپل در تولید آیفون ها امسال از نوع تازه ای از مدارات انعطاف پذیر از جنس کریستال پلیمری مایع استفاده کرده است که سبب شده آنتن های تعبیه شده در زیر بدنه در عین نازک تر و مقاوم تر شدن، سرعت انتقال داده بیشتری را در اختیار سخت افزار قرار دهند.

حال مینگ چی کو تحلیلگر مشهور محصولات اپل مدعی شده که این شرکت در صدد است از این ماده و فناوری جدید برای تولید مدارات مرتبط با آنت انتقال دیتا در رایانه های مک بعدی و البته سری چهارم از اپل واچ ها استفاده نماید.

به لطف این ماده جدید می توان مک بوک ها را باریک تر ساخت، یا فضای بیشتری را به باتری اختصاص داده. ضمن این که گفته می شود با استفاده از مدارات کریستال مایع می توان سرعت انتقال داده بر مبنای USB را به شکل چشمگیری افزایش داد.

بدون شک اپل واچ بعدی نیز می تواند از همین مزایا برخوردار باشد. سرعت انتقال داده بهتر و ظرفیت باتری بالاتر چیزهایی هستند که می توانند تفاوت عمده ای را در تجربه کاربری این پوشیدنی های هوشمند ایجاد نمایند. به خصوص که کریستال مایع مقاومت بسیار بالایی در برابر گرما و رطوبت از خود نشان می دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • مجید
    مجید | ۱۵ آذر ۱۳۹۶

    عالیه

مطالب پیشنهادی