ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اسنپدراگون 835 بیشتر از 120 دستگاه را تامین قدرت می کند

به گفته کریستیانو آمانو، مرد شماره دو کوالکام، اسنپدراگون 835 تا به امروز توسط تعداد کثیری از شرکت ها و درون بیش از 120 دستگاه مختلف قرار گرفته و به عنوان قلب تپنده این دستگاه ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۵ آذر ۱۳۹۶ | ۱۳:۱۵

به گفته کریستیانو آمانو، مرد شماره دو کوالکام، اسنپدراگون 835 تا به امروز توسط تعداد کثیری از شرکت ها و درون بیش از 120 دستگاه مختلف قرار گرفته و به عنوان قلب تپنده این دستگاه ها عمل می کند.

اسنپدراگون 835 یک پردازنده فوق العاده قوی موبایل است که تقریبا می توان آن را هم رده با چیپ های x86 اینتل و AMD موجود روی لپ تاپ های سال های اخیر دانست. اسنپدراگون 835 روی گلکسی اس 8 به حدی قدرتمند است که می تواند بازی های کنسول بازی گیم کیوب (همرده با کنسول پلی استیشن 2 که در سال 2001 عرضه شد) را روان و بدون مشکل اجرا کند.

این شرکت که امروز از اسنپدراگون 845 رونمایی کرد حالا سال خوبی را پیش روی خود می بیند و آماده است تا طی ماه های پیش رو، فناوری 5G را بیشتر به بحث بگذارد. تاکنون شایعات پیرامون همکاری کوالکام با شرکت ها برای توسعه تلفن های همراه قادر به دریافت فناوری 5G بسیار بوده اما هیچ یک مورد تایید قرار نگرفته اند.

اسنپدراگون 835 از اتصال 4G LTE بهره می برد اما برخی قابلیت های جدیدتر را نیز ارائه می داد ولی در مورد اسنپدراگون 845 اطلاعات گسترده ای در دسترس نیست و باید کمی منتظر بمانیم تا ببینیم کوالکام در این زمینه چه کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • سامان
    سامان | ۱۵ آذر ۱۳۹۶

    آقا این قرعه کشی تموم نشد دست بکشی ؟

مطالب پیشنهادی