ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

همکاری کوالکام و AMD در تولید سری جدیدی از لپ تاپ های همیشه متصل

طی کنفرانس اخیر کوالکام که در جریان آن از چیپست اسنپدراگون 845 رسماً رونمایی شد، نایب رییس AMD، کوین لنسینگ حضوری غافلگیرکننده داشت و اعلام کرد AMD و کوالکام مشغول همکاری با یکدیگر هستند تا ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۵ آذر ۱۳۹۶ | ۱۲:۰۰

طی کنفرانس اخیر کوالکام که در جریان آن از چیپست اسنپدراگون 845 رسماً رونمایی شد، نایب رییس AMD، کوین لنسینگ حضوری غافلگیرکننده داشت و اعلام کرد AMD و کوالکام مشغول همکاری با یکدیگر هستند تا لپ تاپ هایی مجهز به اسنپدراگون 835 را برای ایسوس و اچ پی توسعه دهند.

این لپ تاپ ها که تحت عنوان « پی سی های همیشه متصل» شناخته می شوند، از طریق گیگابیت LTE به اینترنت دسترسی می یابند و بدون نیاز به وای فای، همواره متصل باقی می مانند.

AMD سال بسیار شلوغی را پشت سر می گذارد و طی ماه های اخیر، پردازنده پرچمدار و کلاس دسکتاپ Ryzen ThreadRipper و نیز چیپ های موبایل Ryzen همراه با پردازشگر گرافیکی Radeon Vega را عرضه کرده است. اما همکاری با کوالکام، می تواند گام بزرگ برای AMD باشد و راهی تازه برای این کمپانی تولیدکننده نیمه هادی تا اینتل را به چالش بکشد.

سخنگوی AMD اطلاعات دیگری درباره مسئولیت کمپانی خود در تولید این لپ تاپ ها به میان نیاورده اما رویداد کوالکام قرار است به مدت یک هفته برقرار باقی بماند و به همین خاطر، احتمال دارد در روزهای آتی شاهد انتشار اطلاعات تکمیلی باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • m.Alidoost
    m.Alidoost | ۱۵ آذر ۱۳۹۶

    تو کمپین سامسونگ با جایزه ۳ تا نوت ۸ شرکت کنید: https://goo.gl/Z2MtbP

  • behdad mansouri
    behdad mansouri | ۱۵ آذر ۱۳۹۶

    واقعا شگفت انگیزه، مثل این که گفتن هفته ای یک بار شارژ نیاز دارن، واقعا یه حرکت انقلابی تو تبلت ها ودر آینده در گوشی ها خواهد بود، انویدیا هم مطمئنا اظافه میشه به زودی، اگه مایکروسافت چیپای اختصاصی خودشم طراحی کنه بی نهایت عالی میشه، گویا مایکروسافت قصد داره با شرکا با ویندوز اس به دلیل بهینه تر بودن این چیپستای کوالکومو همراه کنه که باز هم به رشد استور مایکروسافت بسیار زیاد کمک میکنه، فقط این وسط من موندم چرا موزیلا پورت نمیکنه مرورگرشو به استور؟! شاید احتمالا به دلیل هسته موتورش باشه که قوانین ویندوز استور اجازه نمیده ولی اکو سیستم ویندوز اگه درست پیش بره این برنامه ها خیلی شگفت انگیز داره میشه، واقعا کیه بره سراغ تبلتای اندرویدی وقتی همچین لپ تاپ ها و تبلت های هیبریدی قراره بیاد؟!

مطالب پیشنهادی