ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن قبولی؛ بانک تست های چهارگزینه ای برای قبولی در کنکور

توسعه دهندگان اپلیکیشن های آموزشی روزهای خوبی را پشت سر می گذرانند. هر سال آموزش الکترونیک در ایران بیشتر نهادینه می شود و استارتاپ های نوپا هم با استفاده از این فرصت در تلاشند که ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۶ آذر ۱۳۹۶ | ۱۶:۰۰

توسعه دهندگان اپلیکیشن های آموزشی روزهای خوبی را پشت سر می گذرانند. هر سال آموزش الکترونیک در ایران بیشتر نهادینه می شود و استارتاپ های نوپا هم با استفاده از این فرصت در تلاشند که آموزش سنتی را به بهترین و خلاقانه ترین شکل در گجت های هوشمند احیا کنند.

قبولی جزو همین دسته از استارتاپ هاست که روی مقوله مهم آمادگی برای کنکور دست گذاشته و اپی طراحی کرده که برای تست زدن از خرید کتاب های قطور و جزوه های متعدد بی نیاز شوید.

با قبولی به بانک بزرگی از تست های چهار گزینه ای دسترسی خواهید داشت؛ از تست های کنکور کارشناسی و ارشد تمام رشته ها گرفته تا سوالات متفرقه ای مثل آزمون های استخدامی و آزمون راهنمایی و رانندگی. می توانید از این تست ها که تعدادشان به صد هزار مورد می رسد، برای خودتان آزمون بسازید و روزانه در آن ها شرکت کنید و در نهایت به مقایسه نتیجه ای که امروز می گیرید با روزهای قبلی بپردازید.

قبولی برای هر مجموعه سوال بسته جداگانه ای در نظر گرفته که با پرداخت مبلغ مشخصی آزاد می شود. البته بسته آزمون راهنمایی و رانندگی از اول به طور رایگان ارائه شده و تمام بسته های دیگر را هم می توانید به صورت آزمایشی و رایگان هم تجربه کنید.

تمام تست هایی که در قبولی می بینید، در دسته های منظم طبقه بندی شده اند تا برای جستجوی مبحث دلخواه خیلی به زحمت نیفتید. حتی گزینه ای برای جستجوی موضوعی هم وجود دارد که سوالات را بر اساس مبحث درسی طبقه بندی می کند. اما قبولی هنوز یک جستجوگر داخلی مستقل ندارد که شاید با وجود آن جستجو می توانست در این بانک بزرگ سوالات بسیار آسان تر باشد.

برای شرکت در تست های قبولی دو روش متفاوت پیش پایتان گذاشته شده: یا مجموعه تستی را به طور رندوم بزنید یا این که با فیلترهای از پیش تعیین شده، آزمون مد نظر خودتان را بسازید.

در حالت رندوم اپلیکیشن با توجه به بسته ای که انتخاب شده، تعداد مشخصی سوال تستی را  به شکل تصادفی به نمایش در می آورد. اما در حالت آزمون ساز تسلط بیشتری بر سوالات دارید و می توانید چیزهایی مثل درجه سختی و منبع سوال را خودتان تعیین کنید.

اپلیکیشن در حین پاسخ به سوالات، اطلاعات آماری جالبی از دیگر شرکت کنندگان به شما ارائه می کند. مثلا این که سوالی که درست جواب داده اید را چند درصد از مردم درست زده اند تا بتوانید مقایسه ای از سطح معلومات تان با دیگران داشته باشید. نکته خوب دیگر این که اگر پاسخ غلط بدهید، پاسخ گزینه صحیح همراه با علت برایتان تشریح می شود.

اما آمار و ارقامی که بعد از تست زنی تحویل می گیرید هم فوق العاده کاربردی هستند. قبولی بعد از هر تست، درصد پاسخ هایتان را روی نمودار به نمایش می گذارد و ضمنا امکانی فراهم می کند که در طول زمان تغییر در پاسخ هایتان را هم بررسی کنید و ببینید که چقدر پیشرفت داشته اید.

البته شاید اینجا وجود گزینه ای برای مقایسه پیشرفت با سایر کاربران اپلیکیشن می توانست حس رقابت و انگیزه بیشتری را به همراه بیاورد که متأسفانه در این نسخه شاهد آن نیستیم.

یک مشکل دیگر هم که در قبولی دیده می شود، کندی محسوس اسکرول در رابط کاربری است که احتمالا سنگینی محتوای بارگذاری شونده عاملش بوده. بعضی صفحات به میزان زیادی با آیکن و نوشته هایی با فونت بسیار درشت پر شده اند و همین موضوع به غیر از به هم ریختن نظم رابط کاربری، باعث شده که بارگذاری صفحه و اسکرول با کندی محسوسی همراه باشد.

البته این موضوع بیشتر از آنکه در عملکرد فنی اپ خللی ایجاد کند، روی زیبایی رابط کاربری اثرگذار بوده و می تواند با یک به‌روزرسانی ساده و انتخاب فونت و آیکن های کوچک تر به سادگی برطرف شود.

اما در مجموع باید گفت که اپلیکیشن قبولی با جمع آوری بانکی بزرگ و همراه از سوالات کنکور، فرصت فوق العاده ای فراهم کرده تا پشت کنکوری ها به لطف آن همیشه و همه جا مشغول تست زدن باشند و هرگز از برنامه ریزی تحصیلی خود عقب نیفتند. اگر برای کنکور می خوانید یا به زودی در یک آزمون استخدامی شرکت می کنید، توصیه می کنیم حتما نیم نگاهی به اپلیکیشن قبولی داشته باشید.

اپلیکیشن قبولی را می توانید برای پلتفرم های iOS و اندروید از لینک های زیر دانلود کنید.

دانلود از گوگل پلی - دانلود از کافه بازار - دانلود از سیب اپ 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • omid maroufi
    omid maroufi | ۱۹ آذر ۱۳۹۶

    من تازه این اپ رو نصب کردم. خیلی باحاله. کلی کمکم کرده تو درس خوندن. بشدت پیشنهاد میکنم این اپ رو.

مطالب پیشنهادی