ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

همکاری شارپ و Japan Display تولید تلویزیون OLED
تکنولوژی

همکاری شارپ و Japan Display برای تصاحب سهم بیشتری از بازار تلویزیون های OLED

کمپانی شارپ عزم خود را جزم کرده تا سهمی درخور توجه را در بازار نمایشگرهای OLED به دست آورد. برای نیل به این هدف کمپانی مذکور قصد دارد با یکی از رقبای اصلی خود یعنی ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۷ آذر ۱۳۹۶ | ۱۵:۳۰

کمپانی شارپ عزم خود را جزم کرده تا سهمی درخور توجه را در بازار نمایشگرهای OLED به دست آورد. برای نیل به این هدف کمپانی مذکور قصد دارد با یکی از رقبای اصلی خود یعنی Japan Display وارد یک شراکت راهبردی شود.

یکی از مدیران ارشد شارپ در این خصوص به خبرنگاران گفت: «ما می خواهیم یک اتحاد ژاپنی ایجاد نماییم تا بتوانیم بهتر و موثرتر با تولید کنندهای کره ای که بازار را قبضه کرده اند به رقابت بپردازیم.»

اوایل سال ۲۰۱۷ بود که شارپ اعلام کرد قصد دارد به طور جدی وارد بازار تلویزیون های OLED شود، اما چندی بعد ال جی به عنوان یکی از مهمترین بازیگران در این عرصه رسماً از سرمایه گذاری ۷.۸ میلیارد دلاری برای افزایش ظرفیت تولید و توسعه تکنولوژی های تازه در این عرصه خبر داد. مسئله ای که سبب شد شارپ در تصمیم خود کمی دچار تردید شود.

البته مدیر ارشد کمپانی شارپ اعلام کرده که پیش از تشکیل اتحاد ژاپنی لازم است تا مجوزهای آن از طرف دولت صادر شود، چرا که به طور معمول در چنین شرایطی امکان برهم خوردن شرایط برای رقابت آزاد وجود دارد.

مسئله بعدی که پیش از هرگونه توافقی می بایست در مورد آن گفتگو شود، سرنوشت فناوری جدید و اختصاصی JOLED است که توسط Japan Display توسعه یافته. به طور قطع سرنوشت آینده همکاری دو کمپانی ارتباط بسیار عمیقی با نحوه سرمایه گذاری ها روی تکنولوژی مذکور برای تولید پنل های OLED پرینت شده دارد.

هر سال تقاضا برای پنل های OLED، چه از طرف کاربران خانگی و تجاری و چه از طرف تولید کنندگان، در حال افزایش است. اما با وجود بازیگران بزرگی چون سامسونگ و ال جی که تقریباً تمام بازار را در اختیار خود دارند، ظهور قطب های جدید می تواند بسیار دشوار باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mr. Robot
    Mr. Robot | ۱۸ آذر ۱۳۹۶

    جنگ اولدی بین کره ای ها و‌ژاپنیها

مطالب پیشنهادی