ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

نوستالژی های زنده؛ بازی های قدیمی که با ظاهری متفاوت به موبایل ها آمده اند

به بلندترین شب سال نزدیک می شویم و همیشه پیشنهاد می شود که در این شب تلفن های هوشمند را کنار بگذاریم. بهترین کار هم همین است ولی گاهی اوقات می توان با این دیوایس ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۹ آذر ۱۳۹۶ | ۲۰:۰۰

به بلندترین شب سال نزدیک می شویم و همیشه پیشنهاد می شود که در این شب تلفن های هوشمند را کنار بگذاریم. بهترین کار هم همین است ولی گاهی اوقات می توان با این دیوایس های دستی که این روزها به جان انسان ها افتاده رنگ و بویی متفاوت به دورهمی ها بخشید.

در این مطلب تصمیم گرفتیم روی همین مسئله دست بگذاریم و عناوین قدیمی را که به صورت دیجیتالی به موبایل آمده اند معرفی کنیم. بنابراین اگر می خواهید بازی های نوستالژی را حالا روی اسمارت فون ها با بقیه اعضای خانواده انجام دهید تا پایان با ما همراه باشید.

Quiz of Kings

آخرین آپدیت کوییز آو کینگز این عنوان را تبدیل به یکی از بهترین گزینه ها برای دورهمی ها کرده است. اکنون می توانید با دوستان یا آشناهایتان یک تیم [تا سقف 38 نفر] تشکیل داده و با بقیه بازیکن ها مسابقه دهید؛ به صورت گروهی تیم ها را به چالش بکشید یا با هم تیمی هایتان چت کنید. با توجه به اینکه در دورهمی ها چالش اطلاعات همیشه یکی از داغ ترین سرگرمی های ممکن به حساب می آید، بنابراین اگر می خواهید اطلاعات تان را به رخ بقیه بکشید کوییز آو کینگز نیز انتخاب مناسبی به شمار می رود.

Quiz of Kings (بازی آنلاین و گروهی)

Quiz of Kings (بازی آنلاین و گروهی)

سازنده: Quiz of Kings قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 31.6 / 43.7 مگابایت زبان:

منچرز (منچ آنلاین)

منچ همیشه یکی از سرگرمی های ساده جمع های خانوادگی یا دوستانه است و چه بهتر این بازی را روی تلفن های هوشمند انجام دهیم. منچرز همانگونه که اسمش نشان می دهد، منچ را به اسمارت فون ها آورده و به صورت آنلاین می توانید با بقیه بازیکن ها یک تجربه متفاوت از این سرگرمی داشته باشید. البته در کنار بازی اینترنتی، بازی این قابلیت را به بازیکن می دهد تا آفلاین و با دوستانش نیز به انجام بازی مشغول شود.

منچرز (منچ آنلاین)

منچرز (منچ آنلاین)

سازنده: اینسایتل قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 28.5 مگابایت زبان:

Heads Up

به یاد دارید در گذشته روی کاغذ چیزی می نوشتید و روی پیشونی یک نفر می گذاشتید، حالا به کمک شما او باید نوشته درون کاغذ را حدس بزند؟ Heads Up! هم همین است با این تفاوت که به کمک تکنولوژی اسمارت فون ها یک تجربه دیجیتالی را با بازی به خود هدیه خواهید داد. در بازی کارت هایی وجود داشته و اگر موبایل را بالای سرتان بگذارید باید نوشته ها را با توجه به رفتارهای طرف مقابل بگویید. Heads Up! از بهترین بازی های اسمارت فون ها با محوریت پانتومیم است اما برای ما ایرانی ها اپ ادابازی نیز گزینه مناسبی است.

Heads Up!

Heads Up!

سازنده: Warner Bros قیمت: نسخه اندروید رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 111 / 31 مگابایت زبان:

دبرنا

بزرگترین رقیب پانتومیم در جمع های خانوادگی همین دبرنا است. به یادش که می آورید؟ در این بازی کارت هایی با شماره های مختلف به کاربر داده می شود و هنگام خواندن شماره ها نخود یا مهره روی آن ها می گذارید. در صورتی هم که شماره های یک ردیف یا حتی کارت ها پر گردند، دبرنا خواهد شد. استودیوی «اسید گرین گیمز» که پیشتر با «لایو تی وی تایکون» توانایی هایش را نشان داده با «دبرنا» سعی کرده یک تجربه مشابه اما متفاوت از بازی ارائه دهد. بخش متفاوت بازی را نیز می توانیم به نام قدرت های درون این عنوان بزنیم.

دبرنا (آنلاین)

دبرنا (آنلاین)

سازنده: اسید گرین گیمز قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 26.9 مگابایت زبان:

زوپین

%d8%b2%d9%88%d9%be%db%8c%d9%86-%d9%85%d9%88%d8%a8%d8%a7%db%8c%d9%84

دینگ دینگ، دینگ دینگ، دینگ دینگ ... چه قدر به جسم نزدیک شدید؟ زوپین مشابه بازی قدیمی است که در آن باید به کمک تن آوای دیگر بازیکن ها جسمی را می کردید با این تفاوت که صدا حالا جایش را به سنجاق ها داده. اگر روی محیط بازی یکی از سنجاق ها را قرار دهید، با توجه به فاصله آن ها با جسمی که باید پیدا کنید سنجاق رنگ و شکل متفاوتی به خود می گیرند؛ شاد، غمگین یا لبخند ملایم که همگی عملکرد شما را نشان می دهند.

زوپین

زوپین

سازنده: NSFGames قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 54.6 مگابایت زبان:

Sea Battle 2

sea battle

مگر می شود از بچه های دهه هفتاد یا شصت باشید و بازی نوستالژی کشتی جنگی را فراموش کنید؟ همان عنوانی که دو بازیکن داشت و آن ها در دو طرف کاغذ تعدادی وسیله جنگی می گذاشتند. سپس کاغذ را تا کرده و سپس بازیکن بدون مشاهده چینش طرف مقابل، باید نقطه می گذاشت. اگر این نقطه ها به تجهیزات حریف می خوردند، آن ها نابود شده و یک قدم به موفقیت نزدیک تر می شدید. Sea Battle 2 دقیقا همین است. ابتدا موقعیت وسیله های جنگی تان را مشخص می کنید و سپس نوبت به نقطه گذاری می رسد. بازی هم آفلاین بوده و هم به صورت بلوتوث می توانید با دوستان انجام دهید.

Sea Battle 2

Sea Battle 2

سازنده: BYRIL قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 84.6 / 26 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی