ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خریداران آیفون 10
تکنولوژی

رضایت چشمگیر خریداران از آیفون 10

آیفون 10 با جلب رضایت بخش عمده ای از کاربران به یکی از برگ های برنده اپل تبدیل شده است. کمپانی کوپرتینویی در سال های گذشته نوآوری های مختلفی را برای بازار تلفن های همراه ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۴ دی ۱۳۹۶ | ۱۰:۳۰

آیفون 10 با جلب رضایت بخش عمده ای از کاربران به یکی از برگ های برنده اپل تبدیل شده است.

کمپانی کوپرتینویی در سال های گذشته نوآوری های مختلفی را برای بازار تلفن های همراه به ارمغان آورده است. برای مثال این شرکت در سال 2008 اپ استور، در سال 2010 فیس تایم و یک سال پس از آن دستیار هوشمند سیری را ارائه معرفی کرد.

بر اساس گزارش موسسه «Strategy Analytics» دو نوآوری دیگر از اپل که عبارتند از سیستم دوربین آیفون 10 و قابلیت شناسایی چهره توانسته نظر خریدران را به خوبی جلب کندFACE IDدر این تحقیق 568 نفر از کاربران این موبایل مورد مصاحبه قرار گرفته و 80 درصد آنان از کیفیت نمایشگر سوپر رتینا HD و افزایش ظرفیت باتری رضایت داشته اند.

«آدام توروات»، سرپرست این تیم تحلیلگر، با تاکید بر اعتبار برند اپل و وفاداری مشتریان آن آینده خوبی را برای محصولات این کمپانی پیش بینی می کند:

ترکیب رضایت مصرف کننده از قابلیت های دستگاه و اعتبار اپل، آیفون 10 را به محصولی متمایز در بازار اسمارت فون های آمریکا تبدیل کرده است.

«کوین نولان»، معاون برنامه رضایت مشتری (UXIP) نیز نظر خود را بدین صورت بیان کرده است:

آیفون 10 تقریبا از تمام جهات بهینه سازی شده و از اینرو رضایت مشتریان از آن منطقی به نظر می رسد. چگونگی واکنش کمپانی های دیگر به نوآوری های ارائه شده در این موبایل جالب خواهد بود.

ارائه قابلیت های جدید از سوی اپل و استقبال خریداران از آن دیگر کمپانی های تولید کننده موبایل را نیز به تلاش برای کپی برداری از این ابداعات وادار می کند.

در واقع شرکت هایی از قبیل گوگل، آمازون و مایکروسافت در عرضه موبایل هایی با قابلیت ها و ویژگی های جدید چندان موفق عمل نکرده اند تا جایی که مایکروسافت عملا در این زمینه شکست خود را پذیرفته است.

در حال حاضر اندروید تنها گزینه ای است که امکان ساخت اسمارت فون هایی برای رقابت با این غول آمریکایی را میسر ساخته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (34 مورد)
  • mahzar
    mahzar | ۵ دی ۱۳۹۶

    من خودم iphone x خریدم s8 قبلا داشتم از نظر من بی کیفیت ترین بدنه سامسونگ میزنه راحتم خش میافته بعضیا این وسط حسرت میخورن زورشون میاد

  • جانی سینز علیه کریتوس
    جانی سینز علیه کریتوس | ۵ دی ۱۳۹۶

    خطاب به atabaei:به من میگی سیکتیر،بشین سرش سلفی بگیر.

  • Rooz5eh
    Rooz5eh | ۵ دی ۱۳۹۶

    اونا راضى ان كه استفاده ميكنن يه سرى اينجا از نزديك گوشيو نديدن ناراضى ان .. واقعا اين چه داستانيه كه سر گوشياى اپل يه سرى ميان فقط انتقاد ميكنن؟ اقا نميخواى نخر چته ميزنى توو سر و كله ى خودت؟ والا ما با گوشى كار كرديم فوق العاده خوب و اوكى بود حس خوبى ام ميداد .. اومده ميگه هزار دلار طرف داده نميگه ناراضى ام كه ! بابا اونجا مثه ما بدبخت نيستن پول زياد بدن چيزى نگن اگه بد باشه ! اونجا ميرن پس ميدن محصولو ! حالا تو باز ناراضى باش

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی