ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

جک J4 کرمان موتور در نمایشگاه کرمان معرفی شد؛ مشخصات فنی و قیمت احتمالی

کرمان موتور به عنوان یکی از قطب های صنعت خودروسازی کشورمان قصد دارد تا با عرضه جک J4 ، به شکل موثرتری در کلاس سدان های اقتصادی نقش آفرینی کند. این شرکت که پیش از ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۵ دی ۱۳۹۶ | ۲۱:۰۰

کرمان موتور به عنوان یکی از قطب های صنعت خودروسازی کشورمان قصد دارد تا با عرضه جک J4 ، به شکل موثرتری در کلاس سدان های اقتصادی نقش آفرینی کند.

این شرکت که پیش از این با مدل جک J5 موفق به جلب نظر گسترده مشتریان شده بود حالا احتمالا J4 را در بازه قیمتی کمتری نسبت به J5 عرضه خواهد کرد تا شکاف بین مدل قدیمی لیفان 620 و جک J5 به وسیله این خودرو کاملا پُر شود.

جک j4

طراحی ساده بدنه در کنار مشخصات فنی نزدیک به سایر خودروهای موجود در بازار سبب می شود که جک J4 از شرایط متعادلی برای حضور در این کلاس برخوردار شود.

جک J4 مانند بسیاری از خودروهای چینی اقتصادی دیگر مجهز به یک پیشرانه 1.5 لیتری به قدرت 103 اسب بخار و گشتاور 136 نیوتن متر است و این میزان از نیرو را از طریق یک گیربکس 5 سرعته دستی یا اتوماتیک CVT به چرخ های جلو تحویل می دهد.

سیستم فرمان برقی، ترمز های عقب کاسه ای، تعلیق میله پیچشی چرخ های عقب، رینگ های 15 اینچی با وزن 1150 کیلوگرم از جمله دیگر ویژگی های فنی جک J4 به عنون یک سدان اقتصادی هستند.

مشخصات جک j4

با این حساب می توان گفت که جک J4 می تواند در صورت قیمت گذاری مناسب به رقیبی برای خودروهایی نظیر تندر 90 پلاس، برلیانس H330، دنا معمولی، دنا پلاس و حتی دنا پلاس توربو مبدل شود.

این در حالیست که با احتساب خودروهای هاچ بک و هاچ بک کراس موجود در این کلاس گزینه های دیگری نظیر رنو ساندرو، لیفان X50 و برلیانس C3 نیز پیش روی مشتریان قرار دارد و با این حساب مشخص است که کار جک J4 برای عرض اندام در چنین کلاس شلوغ و پر رقابتی تا چه اندازه سخت خواهد بود.

حال باید منتظر ماند و دید که برنامه کرمان موتور برای عرضه این خودرو تا چه حد جدی خواهد بود و قیمت گذاری نهایی جک J4 به چه صورت انجام می شود.

در واقع نقطه مبهم ماجرا این است که کرمان موتور با توجه به اهمیت نمایشگاه خودرو کرمان، معمولا هرساله در این نمایشگاه یک خودرو تازه را در معرض دید قرار می دهد اما در پاره ای موارد بین نمایش اولیه محصول و عرضه آن در بازار وقفه می افتد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • فروشگاه فارسی تک شاپ
    فروشگاه فارسی تک شاپ | ۱۳ مهر ۱۳۹۷

    فروش ویژه پاورویندوز (بعد از قفل نمودن درب ها شیشه ها بالا میرن) سوکت فابریک خودرو های جک (jac) با شماره 09108647707 تماس بگیرید- دریافت وجه درب منزل

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی