ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

HTC
تکنولوژی

ارمغان HTC در سال آینده: یک پرچمدار و چند میان رده

کمپانی HTC مدت هاست که از سال های درخشان خود فاصله گرفته و به ویژه پس از فروش بخش عمده ای از کسب و کار بخش موبایلش دیگر حرف چندانی برای گفتن نداشته است. این ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۶ دی ۱۳۹۶ | ۱۶:۱۸

کمپانی HTC مدت هاست که از سال های درخشان خود فاصله گرفته و به ویژه پس از فروش بخش عمده ای از کسب و کار بخش موبایلش دیگر حرف چندانی برای گفتن نداشته است.

این کمپانی تایوانی که در برابر دریافت 1.1 میلیارد دلار علاوه بر بخش موبایل حق استفاده از پتنت هایش را نیز به گوگل واگذار کرد حالا سودای حضور قدرتمند در بازار اسمارت فون ها را در سر دارد.

بر اساس گزارش منابع آگاه در این حوزه مسئولان  HTC برنامه ریزی های گسترده ای برای سال های آتی دارند اما در سال 2018 تعداد محدودی اسمارت فون را به بازار عرضه خواهند کرد.

بر این اساس بخش های تحقیق و توسعه و بازاریابی این کمپانی تمام توان خود را روی تولید و عرضه یک موبایل پرچمدار و چند میان رده متمرکز کنند.

HTC برای تقویت حضور خود در بازار پررونق میان رده ها نسخه ای ضعیف تر از U11 پلاس را طی ماه آینده و احتمالا در نمایشگاه CES عرضه خواهد کرد.HTCهمانطور که گفتیم نقشه راه این کمپانی برای سال جدید شامل یک پرچمدار جدید است که احتمالا U12 نام داشته و به نمایشگر Quad HD، چیپست اسنپدراگون 845 و دوربین دوگانه مجهز شود.

اگرچه تاریخ معرفی این اسمارت فون مشخص نیست اما ممکن است در اوایل اسفندماه و پس از رونمایی موبایل های جدید توسط کمپانی های دیگر ، HTC به این کار اقدام کند.

مسئولان HTC در حالی این برنامه را در پیش گرفته اند که در آمد این کمپانی نسبت به سال گذشته 26 درصد افت داشته است. این آمار نشان می دهند که برتری فروش U11 نسبت به «One M9» و «HTC 10» کمک چندانی به وضعیت مالی آنها نکرده و همچنان در سراشیبی سقوط قرار دارند.

با این حال مسئولان HTC متعهد شده اند که از این سرمایه هنگفت 1.1 میلیارد دلاری برای توانمندسازی این برند و توسعه کسب و کار واقعیت مجازی استفاده کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • محمد مهدی
    محمد مهدی | ۸ دی ۱۳۹۶

    htcهر چی زور بزنه به سامسونگ و اپل نمیرسه
    خیالتون راحت

  • alex
    alex | ۶ دی ۱۳۹۶

    گوشی های htc کیفیت خیلی عالی دارند
    ولی دوربین اچ تی سی هیچ وقت حرفی برای گفتن نداشته شاید مشکل نرم افزاری باشه ولی به هر حال تعریفی نداره
    اچ تی سی یه ضعف خیلی بزرگ داره
    مشکلش اینه که خودش آخرین محصولاتشو قبول نداره و به محض اینکه یه نسخه میده بیرون مدل پلاسشو یک هفته بعد معرفی میکنه و در عرض 6 ماه 1 میلیون تومان قیمت گوشی هاش کم میشه
    در حال حاضر یه مدل از htc هست به اسم htc u ultra که هم امکانات و هم قیمت عالی داره فکر میکنم با 1300 میشه خریدش و فقط یک نسل از اخرین گوشی عقبتره

  • محمد گوهری
    محمد گوهری | ۶ دی ۱۳۹۶

    دوستان گروه تکنولوژی برای دوست داران این زمینه به کانال gpmobile@ بیاین لینک هست توش

    • alex
      alex | ۶ دی ۱۳۹۶

      محمد جان گوهر زیادی نخور اسپم نکن

مطالب پیشنهادی