ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

شارژ بیسیم Wattup شرکت Energous
تکنولوژی

فناوری شارژ بیسیم از فاصله 90 سانتی متری در CES 2018 رونمایی می شود

کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا (FCC) به تازگی تأییدیه نوع جدیدی از سیستم شارژ بیسیم را صادر کرده که امکان شارژ گجت ها از فاصله 90 سانتی متری را فراهم می آورد. این مجوز برای فناوری ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۶ دی ۱۳۹۶ | ۱۰:۳۰

کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا (FCC) به تازگی تأییدیه نوع جدیدی از سیستم شارژ بیسیم را صادر کرده که امکان شارژ گجت ها از فاصله 90 سانتی متری را فراهم می آورد.

این مجوز برای فناوری شارژ بیسیم از راه دور «WattUp» صادر شده. تکنولوژی مذکور توسط شرکت «Energous» توسعه یافته و می تواند برای موبایل ها، تبلت ها، ساعت های هوشمند، دستگاه های ردیاب سلامتی، هدفون های بیسیم، بلندگوهای هوشمند و سایر گجت ها به کار رود.

فناوری WattUp امکان شارژ چند گجت به طور همزمان را فراهم می کند

به گفته مسئولان کمپانی یاد شده این فناوری علاوه بر شارژ از راه دور می تواند برای شارژ نزدیک تماسی (مشابه آنچه در شارژرهای Qi وجود دارد) نیز به کار رود. همچنین می تواند در هر لحظه به طور همزمان چندین دستگاه را نیز شارژ نماید. همچنین این فناوری به گونه ای طراحی شده که حتی اگر سازندگان فرستنده شارژ یا دستگاه گیرنده متفاوت باشند نیز امکان سازگاری آنها با هم وجود داشته باشد.

با استفاده از این فناوری حتی اگر موبایلتان در جیبتان یا ساعت هوشمندتان بر دستتان باشد و بین اتاق های مختلف (که دستگاه شارژر در آنها قرار دارد) حرکت کنید، باز هم شارژ ادامه پیدا می کند، البته به شرطی که از محدوده 90 سانتی متری دستگاه خارج نشوید.

Energous قصد دارد در نمایشگاه CES که از 19 تا 22 دی ماه سال جاری در لاس وگاس برگزار می شود از شارژر جدید خود رونمایی کند.

پیش از این «مارتی کوپر» از اعضای هیئت مدیره این شرکت در مورد فناوری شارژ بیسیم گفته بود که همراه داشتن همیشگی شارژر موبایل بسیار آزار دهنده است و کاربران نیز تمایلی ندارند که در تمام مدت این ابزارها را با خود داشته و موبایل هایشان را به آنها متصل نمایند. از همین رو لازم است که این وسایل در تمام مدت شارژ شوند و حالا Energous یک گام دیگر به تحقیق ایده خود و ارائه شارژ بی نیاز از سیم نزدیک تر شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • محمد مهدی
    محمد مهدی | ۸ دی ۱۳۹۶

    کارش حرف نداره

  • dariush eghbali
    dariush eghbali | ۶ دی ۱۳۹۶

    واقعاعالیه//

مطالب پیشنهادی