اینترنت شبانه رایگان همراه اول ادامه دارد
بسته های نامحدود شبانه برخی از ISPها بعد از مدل جدید فروش اینترنت ثابت از چارت جدول تعرفه های آنها حذف شده و وزیر ارتباطات مردم را دعوت به استفاده بسته های شبانه اپراتورها کرده ...
بسته های نامحدود شبانه برخی از ISPها بعد از مدل جدید فروش اینترنت ثابت از چارت جدول تعرفه های آنها حذف شده و وزیر ارتباطات مردم را دعوت به استفاده بسته های شبانه اپراتورها کرده است. با توجه به استقبال مردم در فصول گذشته از بستههای نامحدود شبانه اپراتور اول و همچنین نیاز مبرم بسیاری از کاربران امروزه اینترنت، این شرکت قصد دارد طرح ترافیک نامحدود شبانه خود را در فصل زمستان نیز به مشترکین خود ارائه کند.
در این طرح کلیه مشترکینی که از بسته های اینترنت نوترینو استفاده می کنند، میتوانند از ساعت ۳ بامداد تا ۷ صبح از ترافیک نامحدود رایگان بهره مند شوند. قابل توجه است که تمامی مشترکین اعتباری و دائمی که بسته اینترنت فعال دارند، می توانند از این طرح استفاده کنند و این هدیه شامل مشترکینی که از اینترنت با تعرفه آزاد (شارژ پولی موبایل خود) استفاده می کنند، نمی شود.
به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، به دنبال طرح قبلی که در فصل پاییز اجرا شد، طرح ترافیک نامحدود رایگان شبانه، در زمستان نیز ارائه خواهد شد. این طرح شامل ترافیک اینترنت بین الملل و هم چنین سایت های داخلی و خارجی است و همچنین قابل فعال بودن در کنار کلیه طرحهای دیگر و بستههای دیگر همراه اول را داراست. همچنین همچنین مشترکینی که از هریک از درگاه های فعالسازی مانند #۱*، #۱۰*، #۱۰۰*، #۱۰۰۰*، پیامک ۸۰۸۰، پیامک ۱۰، وب سایت و اپلیکیشن «همراه من» و IVR اقدام به خرید بسته کنند، مشمول این طرح می شوند.
گفتنی است این طرح به صورت خودکار برای کلیه مشترکینی که در حال حاضر بسته دیتای روشن دارند فعال شده و نیازی به شماره گیری کد خاصی برای فعالسازی طرح نیست.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
خبر خوبی بود
خب یکی مثل من ک ۴ گیگ روز ۴ گیگ شب داره چجوری میشه قضیه اش؟?
دیجیاتو لطفا اصلاح کن، اگر کسی بسته شبانه روزی داشته باشه از بازه 3تا9 صبح رایگان هست و اگر کسی فقط بسته شبانه داشته باشه از ساعت 3تا7 براش بازه رایگان محاسبه میشه. این رو از خود همراه اول زنگ زدم و پرسیدم.
منم چند بار پرسیدم و چک کردم 3 تا 9 درسته
شبانه که میخوای طرح فعال کنی. زده 2تا7
قبلا 3 تا 9 بود کم شده الان؟؟؟؟؟
دیجیاتو جان فکنم 2 تا 9 باشه!
لطفا بررسی کنید
مچکریم همراه اول..همه چی اوکیه فقط سرعت اینترنتت رو ثابت کن لطفا
ایرانسل گرون فروشه
رایتل هم سرعتش عالیه ولی بسته نامحدود نداره
اگه اینجوری باشه خوبه به نظرم.
دمش گرم تو پاییز ۲۰۰ گیگ دان کردم
قبلا سه تا نه بود!
مگه 3 تا 9 نبود؟ کمش کردن یا اشتباه تایپی هستش؟