ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

the-mercedes-benz-x-class-is-perfect-for-camper-van-conversion_3 (1)
خودرو

کمپری روی وانت X کلاس؛ محصول تازه مرسدس بنز برای علاقه مندان به طبیعت

مرسدس بنز X کلاس را می توان یکی از جدیدترین پیکاپ های موجود دانست. این پیکاپ سایز متوسط که بر اساس نیسان ناوارا شکل گرفته، در اواخر تیر ماه گذشته طی مراسمی در کیپ تاون ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۱۷ دی ۱۳۹۶ | ۱۶:۰۰

مرسدس بنز X کلاس را می توان یکی از جدیدترین پیکاپ های موجود دانست. این پیکاپ سایز متوسط که بر اساس نیسان ناوارا شکل گرفته، در اواخر تیر ماه گذشته طی مراسمی در کیپ تاون آفریقای جنوبی رونمایی شد. به اعتقاد مرسدس بنز، X کلاس با توجه به ترکیب کابین لوکس و کاربری بالا می تواند مشتریان خاص خود را داشته باشد.

مرسدس بنز وانت

برای نشان دادن بخشی از کاربردهای زیاد X کلاس، اشتوتگارتی ها قرار است دو نسخه خاص از این پیکاپ جدید را در نمایشگاه کاروان موتور توریستیک 2018 به نمایش بگذارند.

نسخه کمپر برای ماجراجویان و افرادی که دوست دارند در طبیعت وقت گذرانی کنند، توسعه یافته است. این نسخه به دلیل قابلیت های آفرود بالا و امکان پشت سر گذاشتن مسیرهای صعب العبور می تواند جایگزینی برای مدل مارکو پولو محسوب شود.

وانت بنز

کابین عقب X کلاس کمپر توسط شرکت Tischer ساخته شده و در مواقع لازم، مالک می تواند با جدا کردن آن از خودروی خود در کارهای روزمره نیز استفاده کند.

نسخه دوم را می توان یک آشپزخانه متحرک نامید تا یک کمپر، زیرا قسمت بار این نسخه از X کلاس توسط شرکت VanEssa به انواع ابزار و لوازم آشپزخانه ای مجهز شده است.

the-mercedes-benz-x-class-is-perfect-for-camper-van-conversion

با این دو نسخه متفاوت ظاهرا اشتوتگارتی ها این پیام را منتقل می کنند که یا باید شب را گرسنه در داخل خودروی کمپر بخوابید یا با شکمی سیر در چادر منتظر صبح بمانید!

the-mercedes-benz-x-class-is-perfect-for-camper-van-conversion-122645_1

ناگفته نماند هر دو مدل یاد شده، کانسپت هستند و هنوز معلوم نیست آیا برنامه ای برای تولید آنها تدوین شده یا خیر. در حال حاضر مرسدس بنز با مدل مارکو پولو که بر اساس ون V کلاس شکل گرفته، در بازار خودروهای کمپر حضور دارد.

marco-polo-family

به غیر از X کلاس، مرسدس بنز خانواده مارکو پولو را نیز با اعضایی جدید در نمایشگاه کاروان موتور توریستیک 2018 در معرض دید عموم قرار خواهد داد. این نمایشگاه بین 13 الی 21 ژانویه در اشتوتگارت برگزار می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • saeed_ebrahimi
    saeed_ebrahimi | ۱۷ دی ۱۳۹۶

    مرسدس کی بودی تو ? ?

  • sd
    sd | ۱۷ دی ۱۳۹۶

    اینا زندگی میکنن ..ما هم زندگی

مطالب پیشنهادی