ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

یخچال هوشمند ThinQ ال‌جی به صفحه‌نمایش لمسی ۲۹ اینچی و شفاف مجهز است

با اینکه پیشتر سامسونگ یخچال‌هایی با صفحه نمایش لمسی تولید نموده است اما این‌بار رقیبش، ال جی سعی کرده با شفاف‌تر کردن در‌های یخچال از محتوای داخل آن به کاربر خبر دهد. با توجه به ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۸ دی ۱۳۹۶ | ۰۸:۲۰

با اینکه پیشتر سامسونگ یخچال‌هایی با صفحه نمایش لمسی تولید نموده است اما این‌بار رقیبش، ال جی سعی کرده با شفاف‌تر کردن در‌های یخچال از محتوای داخل آن به کاربر خبر دهد. با توجه به رونمایی از یخچال هوشمند ThinQ در نمایشگاه CES 2018، مشخص شد که دو ایده به طور همزمان در تولید این محصول جدید به کار گرفته شده است. این یخچال صفحه نمایش ۲۹ اینچی خواهد داشت که اگر دوبار روی آن ضربه بخورد، شفاف شده و محتویات یخچال را نشان می‌دهد.

ال جی دو سال پیش سعی کرده بود که یخچالی مشابه تولید کند که از سیستم عامل ویندوز 10 بهره ببرد اما این محصول هیچ‌گاه به تولید انبوه نرسید.

حالا یخچال هوشمند ThinQ قرار است به صفحه‌ نمایش لمسی مجهز شود که به کمک نرم‌افزار webOS شرکت ال جی و آلکسای آمازون به نگهداری از مواد غذایی می پردازد.

این یخچال که مجهز به دوربین داخلی نیز بوده تمامی محصولات را با توجه به زمان خرید تگ زده و از خرابی آنها به کاربر اطلاع می‌دهد. همچنین در صورت تعریف اقلام اساسی، رابط کاربری آن به کاربر هشدار داده تا مورد مورد نیاز را به طور مرتب خریداری کند.

ال جی با تولید این محصولات آشپزخانه‌ای هوشمند قصد دارد، روند فعالیت های آشپزخانه‌ای و کارهای منزل را هوشمند ساخته و بتواند با ایجاد ارتباط میان یخچال، گاز، ماشین ظرف‌شویی در روند تهیه و پخت غذا از ابتدا تا انتها، کاربر را همراهی کند.

ال جی هنوز قیمت و زمان عرضه‌ خاصی برای این محصول ارائه نکرده و صرفاً به معرفی آن در CES پرداخته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • sina
    sina | ۱۸ دی ۱۳۹۶

    واو عجب چیزی

مطالب پیشنهادی