ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

امنیت

اپل برای جلوگیری از اعتیاد نوجوانان به آیفون راهکار جدیدی در پیش می گیرد

کمپانی اپل امروز اعلام کرد که به منظور کمک به والدین برای محدود ساختن استفاده کودکان و نوجوانان از اسمارت فون و جلوگیری از اعتیاد آنها به این گجت ها، قالبیت های کنترلی بیشتری را ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۹ دی ۱۳۹۶ | ۱۹:۰۰

کمپانی اپل امروز اعلام کرد که به منظور کمک به والدین برای محدود ساختن استفاده کودکان و نوجوانان از اسمارت فون و جلوگیری از اعتیاد آنها به این گجت ها، قالبیت های کنترلی بیشتری را به آیفون و دیگر ابزارهای دارای سیستم عامل iOS اضافه می کند.

این تصمیم در واقع واکنشی به بیانیه موسسات JANA Partners LLC و CalSTRS است که بخش بزرگی از سهام اپل را در اختیار دارند و در رابطه با اعتیاد نوجوانان به موبایل های هوشمند ابزار نگرانی کرده بودند.

علاوه بر این یکی از طراحان آیپاد و آیفون اخیرا به خاطر نقشی که اپل و دیگر شرکت های فعال در سیلیکون ولی در اعتیاد کاربران به گجت های تولیدی شان دارند آنها را مورد انتقاد قرار داده بود.اپلیکی از سخنگویان این کمپانی در رابطه با این تصمیم گفته است:

نحوه استفاده کاربران از محصولات ما و تاثیری که این گجت روی کاربران می گذارند اهمیت بسیار بالایی دارد. ما به برآورده ساختن انتظارات مشتریان و حفاظت از کاربران به ویژه کودکان کاملا متعهد هستیم.

این سخنگو در ادامه اضافه کرده است که قابلیت کنترل والدین از سال 2008 معرفی شده و در حال حاضر نیز امکان اعمال محدودیت بر محتواهایی از قبیل سایت ها، اپلیکیشن ها، موزیک و غیره نیز وجود دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • A person
    A person | ۲۰ دی ۱۳۹۶

    مام به GLX معتاد شدیم از بس خوبه و همه چی داره
    مسئولین بیکار نشینن

مطالب پیشنهادی