ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ریموت ۱۲ وجهی نانولیف برای کنترل پلتفرم HomeKit اپل

Nanoleaf در نمایشگاه CES امسال از گجتی با طراحی توجه برانگیز رونمایی کرده که به یک تاس ۱۲ وجهی شباهت دارد و قادر است لوازم خانگی هوشمند شما را، با استفاده از پلتفرم HomeKit اپل ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۹ دی ۱۳۹۶ | ۱۲:۵۰

Nanoleaf در نمایشگاه CES امسال از گجتی با طراحی توجه برانگیز رونمایی کرده که به یک تاس ۱۲ وجهی شباهت دارد و قادر است لوازم خانگی هوشمند شما را، با استفاده از پلتفرم HomeKit اپل کنترل کند. برای این منظور لازم است ابتدا ۱۲ سناریوی مختلف تعریف کنید و هریک از آنها را به یکی از وجه های گجت Nanoleaf اختصاص دهید. مثلا یکی برای کم کردن نور لامپ ها در عصر، یکی با نور کم و صدای بلند سیستم صوتی برای مهمانی ها و دیگری با حداکثر روشنایی و سیستم بی صدا برای درس خواندن. حالا کافی است وجه مورد نظر خود را لمس کنید تا سناریو فعال شده و تغییرات اعمال گردند.

البته باید توجه داشته باشید که برای این منظور همه لوازم خانگی شما هم باید از پلتفرم هوم کیت اپل پشتیبانی کنند تا با گجت Nanoleaf قابل کنترل باشند. فروش این محصول از بهار آینده آغاز می شود و قیمت ۵۰ دلار برای دستگاه در نظر گرفته شده است. برای استفاده از پلتفرم هوم کیت هم به یک Apple TV یا آیپد احتیاج دارید که در صورت نداشتن باید هزینه خرید آن را هم اضافه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی