ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رونمایی کداک از پول دیجیتالی KodakCoin و طرح های استخراج بیت کوین

شرکت کداک (Kodak) در جریان نمایشگاه CES امسال یک دستگاه بیت کوین ماینر را در غرفه خود به نمایش گذاشت که نام KashMiner روی آن نقش بسته و به عنوان «ماینر قدرتمند بیت کوین» معرفی ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۰ دی ۱۳۹۶ | ۱۴:۱۵

شرکت کداک (Kodak) در جریان نمایشگاه CES امسال یک دستگاه بیت کوین ماینر را در غرفه خود به نمایش گذاشت که نام KashMiner روی آن نقش بسته و به عنوان «ماینر قدرتمند بیت کوین» معرفی شده است.

به گفته شرکت طرف قرارداد کداک در حوزه ارزهای دیجیتالی، علاقه مندان می توانند با پرداخت 3400 دلار پیش پرداخت، قراردادی دو ساله را منعقد سازند و در هر ماه معادل 375 دلار بیت کوین استخراج کنند. مشارکت بدین صورت است که کداک نیمی از 9000 دلار درآمد این بازه 24 ماهه را برای خودش بر می دارد. طبق قرارداد «کداک بیت کوین هَش پاور» درآمد روزانه افراد به 25 دلار خواهد رسید.

دستگاه استخراج بیت کوین زمانی در غرفه کداک پدیدار شد که این شرکت آمریکایی از عرضه ارز دیجیتالی خود به نام KodakCoin در سال جاری میلادی خبر داد. این ارز بر اساس فناوری بلاکچین طراحی شده و با هدف حفظ حقوق مالکیت معنوی عکاسان عرضه می شود. ارز دیجیتالی «عکس-محور» این شرکت با همکاری شرکت Wenn Digital به جریان افتاده و پلتفرم حقوق مالکیت معنوی آنها نیز KodakOne نام دارد. جالب است که با اعلام رسمی این خبر، ارزش سهام کداک با خیزش قابل توجه 117 درصدی مواجه شده و اکنون به 6.80 دلار رسیده است.

خبر معرفی پلتفرم بلاکچین و پول مجازی برای حوزه عکاسی اگرچه هیجان انگیز به نظر می رسد، اما مشخص نیست که چرا جامعه عکاسان و هنرمندان به چنین پلتفرمی نیاز دارند و چه مزیتی را نسبت به شبکه های اجتماعی کنونی به دست خواهند آورد. با این حال بازار ارزهای دیجیتال داغ است و کداک هم بخت خود را در این حوزه می آزماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Sami
    Sami | ۲۰ دی ۱۳۹۶

    پشت سر هم پول دیجیتال جدید معرفی میشه!

مطالب پیشنهادی