ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بر خلاف شایعات نام G7 روی سایت رسمی ال جی رویت شد

در روزهای گذشته شایعاتی به گوش می رسید که ال جی قصد دارد تولید پرچمداران نه چندان موفق سری G را متوقف کند، اما حالا نام LG G7 روی سایت این شرکت در انگلستان به چشم ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۰ دی ۱۳۹۶ | ۱۴:۰۰

در روزهای گذشته شایعاتی به گوش می رسید که ال جی قصد دارد تولید پرچمداران نه چندان موفق سری G را متوقف کند، اما حالا نام LG G7 روی سایت این شرکت در انگلستان به چشم می خورد و به نظر می رسد شایعات قبلی حقیقت نداشته اند. در این سایت بخشی وجود دارد که توضیح می دهد کدام موبایل های ال جی به کدام نسل از فناوری شارژ سریع مجهز هستند. این همان جایی است که نام G7 اضافه شده و شرکت سازنده توضیح می دهد که پرچمدار آینده به نسل چهارم فناوری شارژ سریع مجهز خواهد بود.

این موضوع در عین حال نشان می دهد که ممکن است ال جی امسال، موبایل جدید سری G را با اسنپدراگون ۸۴۵، یعنی چیپست پرچمدار کوالکام برای سال ۲۰۱۸ معرفی کند. احتمالاً به یاد دارید که سال گذشته موبایل G6 با نسل قدیمی تر اسنپدراگون عرضه شد و این موضوع انتقاد خریداران را در پی داشت. البته باید توجه داشت که ZTE Nubia Z17 هرچند یکی از اولین موبایل های مجهز به +Quick Charge 4 محسوب می شود، اما در عین حال با اسنپدراگون ۸۳۵ عرضه شده است.

موضوع دیگری که شایان توجه است اینکه سامسونگ سال گذشته، تمام خروجی خط تولید اسنپدراگون ۸۳۵ را برای پرچمداران پرفروش خود، به شکل اختصاصی خریده بود. به همین دلیل شرکت های دیگر تا چند ماه اول، امکان استفاده از این چیپست را نداشتند. حالا به نظر می رسد قرار است همین اتفاق امسال هم در مورد اسنپدراگون ۸۴۵ تکرار شود. در نتیجه بهتر است فعلاً در مورد اینکه موبایل جی 7 با کدام نسخه از چیپست کوالکام عرضه می شود به طور قطعی گمانه زنی نکنیم، اما حداقل بر اساس اطلاعات سایت رسمی شرکت کره ای، تا اینجا مطمئن هستیم که حتی اگر پرچمدار بعدی ال جی با اسنپدراگون ۸۳۵ هم عرضه شود، بهبودهایی مثل اضافه شدن پشتیانی از Quick Charge 4 در آن به چشم می خورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • omid apk 2024
    omid apk 2024 | ۲۰ دی ۱۳۹۶

    این گوشی الجی فکر کنم همون پرندهه باشه.

  • Farzad FJ
    Farzad FJ | ۲۰ دی ۱۳۹۶

    باید g7 رو تکامل شده v30 بزنه
    هم از نظر صفحه
    هم باتری فقط یکم باید بیشترش کنه
    حاشیه کمتر
    پردازنده سریع تر
    و از همه مهم تر دوربین های بهتر

  • عادل ایزدی
    عادل ایزدی | ۲۰ دی ۱۳۹۶

    الجی گوشیای خوبی میزنه ها
    منم قبولش دارم
    از زمان G3
    ولی نمیدونم چرا هروقت میخوام پرچمدار بخرم
    الجی رو زود ازش میگذرم
    برای من جذاب نیست
    در خلافش
    هوآوی که متنفرم ازش مخصوصا رابط کاربریش
    داره خییییلیی پیشرفت میکنه
    و گوشیای جذابی میزنه مثلا همین ۳ تا دوربینیه ک قراره بیاد

مطالب پیشنهادی