ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هدبند SmartSleep فیلیپس
تکنولوژی

با هدبند SmartSleep فیلیپس خواب راحت تری داشته باشید

کمپانی فیلیپس هدبندی را با نام SmartSleep به نمایشگاه CES آورده که می تواند با پخش «نویز سفید» (white nois) کمک کند خوابی آرام و با کیفیت داشته باشید. سنسورهای تعبیه شده در بخش پیشانی ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۰ دی ۱۳۹۶ | ۱۵:۱۵

کمپانی فیلیپس هدبندی را با نام SmartSleep به نمایشگاه CES آورده که می تواند با پخش «نویز سفید» (white nois) کمک کند خوابی آرام و با کیفیت داشته باشید.

سنسورهای تعبیه شده در بخش پیشانی هدبند مذکور می توانند فعالیت های مغزی کاربر را ردیابی کرده و اطلاعات را به اپلیکیشنی که روی موبایل او نصب شده است ارسال نمایند. با کمک همین اطلاعات زمان ورود فرد به مرحله خواب عمیق تعیین می شود و آن هنگام اسپیکرهای هدبند شروع به پخش نویز سفید با الگویی تکرار شونده می کنند.

فیلیپس مدعی است که پخش این نویزها به افراد کمک خواهند کرد تا مدت بیشتری را در مرحله خواب عمیق بمانند. این خود به معنی خواب طولانی تر و بدون تشویش خواهد بود.

هدبند SmartSleep فیلیپس

در میانه های سال قبل یک استارتاپ گمنام هدبند مشابهی را با نام Dreem و قیمت ۴۹۹ دلار روانه بازار ساخته بود که با پخش نویز سفید به خواب راحت تر افراد -به خصوص آنهایی که گرفتار خواب های ناآرام هستند- کمک می کرد.

بر اساس برخی تحقیقات جدید، نویز سفید نه تنها به خواب بهتر انسان کمک می کند، بلکه می تواند به حفظ و بازیابی خاطرات در افراد مسن کمک کند. بنابراین می توان از چنین گجت هایی برای کمک به این قبیل افراد نیز استفاده کرد.

هدبند SmartSleep فیلیپس از فصل بهار و با قیمت ۴۰۰ دلاری در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی