ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

با Rainway آشنا شوید؛ پلتفرمی برای اجرای بازی های پی سی روی موبایل

تا به حال سرویس های زیادی معرفی شده اند که به گیمرها اجازه می دهند بازی هایشان را روی پلتفرمی دیگر استریم کرده و به تجربه از راه دور آنها بپردازند، اما غالب این سرویس ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۱ دی ۱۳۹۶ | ۲۰:۴۵

تا به حال سرویس های زیادی معرفی شده اند که به گیمرها اجازه می دهند بازی هایشان را روی پلتفرمی دیگر استریم کرده و به تجربه از راه دور آنها بپردازند، اما غالب این سرویس ها نتوانسته اند انتظارات را آنطور که باید و شاید برآورده سازند. اما وقتش رسیده تا با Rainway آشنا شوید، استارتاپی با سرویسی تازه که ممکن است در جلب توجه گیمرها موفق باشد.

پلتفرم Rainway به شما اجازه خواهد داد تا بازی های پی سی را روی هر دیوایس هوشمندی استریم کرده و با کمترین لگ و لتنسی مواجه شوید. بنابر تریلر رسمی Rainway، این سرویس به شما اجازه می دهد بازی هایتان را روی هر پلتفرمی که از مرورگر پشتیبانی می کند استریم کنید؛ بنابراین ویندوز، اندروید، iOS یا مک، سیستم عامل ایکس باکس، توزیع های مختلف لینوکس و اساساً هر دیوایسی که فایرفاکس یا کروم را به اجرا در می آورد مورد پشتیبانی قرار گرفته است.

این استارتاپ می گوید در آینده نزدیک، حتی امکان پشتیبانی از نینتندو سوییچ هم وجود دارد که قطعاً قابلیت بی نظیری است. جادوی Rainway از طریق «کانال های کاملاً امن» صورت می پذیرد و کاربر نیازمند هیچ سخت افزار اضافه یا پشت سر گذاشتن پروسه های دشوار نیست تا از حملات هکرها جلوگیری کند.

تا به اینجای کار، همه چیز فوق العاده به نظر می رسد، اما سوال اصلی هر گیمری این است که بازی ها با چه فریم ریتی استریم شده و از چه مقدار لتنسی رنج می برند؟ Rainway وعده اجرای روان بازی ها با 60 فریم بر ثانیه را داده اما قطعاً این موضوع به کیفیت شبکه کاربر هم بستگی دارد. در نهایت احتمالاً بهترین ویژگی Rainway، رایگان بودن آن باشد و فاز بتای عمومی این سرویس تا کمتر از دو هفته دیگر آغاز می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • علی بحرینی
    علی بحرینی | ۲۳ دی ۱۳۹۶

    خیلی خوبه اگه سرعت نت بالایی داشته باشه + حجم بالا
    ولی
    واسه ما ایرانی ها= حسرت

  • مجتبی سامری
    مجتبی سامری | ۲۲ دی ۱۳۹۶

    خیلی هم خوب

  • Pourya amirshekari
    Pourya amirshekari | ۲۲ دی ۱۳۹۶

    استریم _ ایران _حسرت ??

  • مرگ بر ساندیس خور
    مرگ بر ساندیس خور | ۲۲ دی ۱۳۹۶

    استریم؟مارو باش فک کردیم پورت میکنن?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی