ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Type 2 e-Crown

این ساعت مکانیکی قابلیت همگام سازی با موبایل دارد

اغلب ساعت های هیبرید تنها نمایی از یک ساعت کلاسیک را به صورت سطحی شبیه سازی می کنند اما کمپانی Ressence به دنبال تغییر این مساله است. این کمپانی بلژیکی اخیرا با همکاری یکی از بنیانگذارن ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۵ دی ۱۳۹۶ | ۱۳:۳۰

اغلب ساعت های هیبرید تنها نمایی از یک ساعت کلاسیک را به صورت سطحی شبیه سازی می کنند اما کمپانی Ressence به دنبال تغییر این مساله است.

این کمپانی بلژیکی اخیرا با همکاری یکی از بنیانگذارن کمپانی Nest مدلی مفهومی از یک ساعت مکانیکی را معرفی کرده که قابلیت همگام سازی با موبایل هوشمند را نیز دارد.

این ساعت که «Type 2 e-Crown» نام دارد از 500 قطعه مختلف تشکیل شده و تنها یک بار به تنظیم زمان نیاز دارد چرا که پس از آن این مسئولیت به عهده اپلیکیشن قرار خواهد داشت. Type 2 e-Crown

اپلیکیشن مخصوص این ساعت که e-Crown نام دارد علاوه بر تنظیم ساعت به صورت دستی، منویی از شهرهای مختلف را در اختیار کاربر قرار می دهد تا بر اساس آن زمان را تنظیم کند.

e-Crown علاوه بر تنظیم اتوماتیک ساعت تابستانی یا زمستانی، بر عملکرد دستگاه نظارت داشته و در صورت بروز هر اختلالی سریعا کاربر را مطلع می کند.

از دیگر ویژگی های این ساعت تیتانیومی می توان به قابلیت تنظیم دو ساعت زمانی و جابه جایی بین آنها از طریق ضربه زدن روی صفحه اشاره کرد.

با این حال برخی کاربران ممکن است ترجیح دهند که ساعت را به صورت دستی تنظیم کنند. مهندسان Ressence با توجه به این مساله اهرمی را در پنل پشتی Type 2 e-Crown تعبیه کرده اند که با استفاده از آن می توان زمان را تنظیم کرد.Ressenceاین مدل مفهومی علاوه بر باتری به پنل های خورشیدی نیز مجهز شده که با کاهش شارژ باتری به زیر 50 درصد به صورت اتوماتیک فعال خواهند شد.

یکی از اهدف کمپانی Ressence از طراحی چنین ساعتی آشتی دادن ساعت های مکانیکی با نسلی از کاربران است که با اسمارت فون بزرگ شده اند.

در حال حاضر اطلاعاتی درباره قیمت Type 2 e-Crown ارائه نشده اما کمپانی سازنده در سال میلادی جاری آن را روانه بازار خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی