ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی S9
تکنولوژی

ایوان بلس از تاریخ معرفی و عرضه گلکسی S9 و S9 پلاس خبر می دهد

پیش از این شایعاتی از معرفی پیش از موعد گلکسی S9 و S9 پلاس به گوش می رسید اما مدیر بخش موبایل سامسونگ این مساله را رد کرد. حالا ایوان بلس، افشاگر معروف که اغلب اطلاعات ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۶ دی ۱۳۹۶ | ۱۶:۵۲

پیش از این شایعاتی از معرفی پیش از موعد گلکسی S9 و S9 پلاس به گوش می رسید اما مدیر بخش موبایل سامسونگ این مساله را رد کرد. حالا ایوان بلس، افشاگر معروف که اغلب اطلاعات ارائه شده توسط او درست از آب در می آید، تاریخ معرفی و عرضه این موبایل ها را اعلام کرده است.

او امروز به نقل از مدیران ارشد یک کمپانی معتبر تولید لوازم جانبی اعلام کرده که موبایل های گلکسی S9 و S9 پلاس هفتم اسفند معرفی شده و بیست و پنجم همان ماه به بازار عرضه می شوند.گلکسی S9هفتم اسفند روز افتتاح MWC است که کمپانی ها اغلب محصولات خود را طی آن معرفی می کنند تا بازدیدکنندگان طی روزهای بعدی فرصت کافی را برای تست و بررسی این محصولات داشته باشند.

از سوی دیگر عرضه موبایل ها نیز دو هفته پس از آن صورت می گیرد که با زمانبندی های قبلی سامسونگ کاملا تطابق داردگلکسی S9برنامه ریزی سامسونگ به گونه ای است که این پرچمدارها در روز جمعه عرضه می شوند، بنابرین عاشقان سینه چاک این کمپانی در تعطیلات آخر هفته فرصت کافی را برای مراجعه به مراکز فروش و بررسی آنها خواهند داشت.

همانطور که می بینید گلکسی S9 پیش از یک سالگی S8 معرفی و عرضه می شود اما دلیل این مساله نه رونمایی زودتر از پرچمدارهای جدید بلکه تاخیر در معرفی S8 بود.

کمپانی کره ای سال گذشته با چالش منفجر شدن باتری های گلکسی نوت 7 دست و پنجه نرم می کرد و برای اطمینان از عدم تکرار این مساله در گلکسی S8 تحقیقات بیشتری را روی آن صورت داد که در نهایت به تاخیر در معرفی این اسمارت فون منجر شد.

کنگره جهانی موبایل یا MWC هرساله میزبان ده ها کمپانی معتبر تولید کننده اسمارت فون است و علاوه بر پرچمداران سامسونگ طی آن شاهد معرفی اکسپریا XZ1 پریمیوم، اکسپریا XZ1 پلاس و اکسپریا XZ1s  و همچنین مدل های جدید محصولات هوآوی خواهیم بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • omid_end
    omid_end | ۲۶ دی ۱۳۹۶

    سالهاست دادم سینه مو چاک من توی آتیش دارم گل میگیرم تو کجای جهنمی بی کَسو کار په نه په کلمه سینه چاک نوشتین منم گفتم یه بیت شعر بگم.

مطالب پیشنهادی