ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جی بورد
تکنولوژی

گوگل نسخه کم حجم کیبورد Gboard را منتشر کرد

اگر پیگیر اخبار دنیای اندروید بوده اید، حتما با پلتفرم Android Go و اهدافش آشنا هستید. گوگل با توسعه این نسخه از اندروید می خواهد افرادی که توانایی خرید اسمارت فون های گران قیمت را ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۴:۰۰

اگر پیگیر اخبار دنیای اندروید بوده اید، حتما با پلتفرم Android Go و اهدافش آشنا هستید. گوگل با توسعه این نسخه از اندروید می خواهد افرادی که توانایی خرید اسمارت فون های گران قیمت را ندارند، بتوانند به تمام قابلیت های اندروید اصلی در دیوایس های ارزان قیمت شان دسترسی داشته باشند.

رسیدن به این هدف چندین شرط دارد. یکی از آن ها بهینه سازی اپلیکیشن ها برای اجرا روی دیوایس هایی است که رم پایینی دارند و گوگل نیز این روزها به طور جدی روی آن متمرکز شده است.

بعد از ارائه نسخه های سبک وزن گوگل مپس و یوتوب (که با نام های Maps Go و YouTube Go منتشر شدند) حالا نوبت به کیبورد محبوب گوگل رسیده که در قالب نسخه ای کم حجم به دست کاربران برسد.

Gboard Go برای دیوایس های مبتنی بر اندروید ۸.۱ طراحی شده و روی دستگاه های دارای رم پایین عملکرد نرم و روانی به نمایش می گذارد، چرا که بر خلاف جی بورد اصلی که ۷۰ مگابایت از فضای رم را به خود اختصاص می داد، کمتر از ۴۰ مگابایت را اشغال می کند.

گوگل به دلایلی که هنوز مشخص نیست، Gboard Go را در پلی استور منتشر نکرده و در حال حاضر برای استفاده از آن مجبور به Sideload کردن اپ هستید. بنابراین در صورت تمایل برای دانلود این اپ، می توانید همین حالا به این لینک مراجعه کرده و فایل apk را دریافت نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • br fri
    br fri | ۳ بهمن ۱۳۹۶

    واقعا کیبورد فوق العاده هس خیلی نرم و روانه

مطالب پیشنهادی