ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

احتمال معرفی مدل جدیدی از مک بوک ایر با قیمت کمتر

پیش از این خبرهای بسیاری در مورد احتمال عرضه آیفونی با نمایشگر LCD و قیمت کمتر در سال آینده منتشر شده وحالا به نظر می رسد که این کمپانی رویکرد مشابهی را در رابطه با ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۳ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۴:۵۸

پیش از این خبرهای بسیاری در مورد احتمال عرضه آیفونی با نمایشگر LCD و قیمت کمتر در سال آینده منتشر شده وحالا به نظر می رسد که این کمپانی رویکرد مشابهی را در رابطه با مک بوک نیز در پیش می گیرد.

به گزارش خبرگزاری «دیجی تایمز» به نقل از منابع آگاه در زنجیره تامین اپل، این کمپانی آمریکایی در نیمه دوم سال 2018 مدل جدیدی از مک بوک 13 اینچی را با مشخصات ابتدایی تر و قیمت مناسب تر عرضه خواهد کرد.

این خبرگزاری تایوانی گزارش خود را با تمرکز بر کمپانی GIS منتشر کرده که دفتر مرکزی آن در تایوان قرار داشته و وظیفه تامین ماژول های LCD عهده دارد. بر این اساس انتظار می رود که حجم سفارش های اپل به این کمپانی در سال 2018 تا حدود زیادی افزایش پیدا کند:

با تولید مک بوک های جدید حجم سفارشات کمپانی اپل به GIS به 600 هزار واحد در ماه خواهد رسید که نسبت به سال گذشته رشد 2 برابری را نشان می دهد

در این گزارش مشخصات مک بوک جدید به صورت کامل افشا نشده، با این حال می توان با اطمینان گفت که مدل جدید در واقع جایگزینی برای مک بوک ایر خواهد بود. مک بوکهدف اصلی اپل جایگزینی مک بوک ایر با مدل های 12 اینچی بوده است اما این دستگاه به لطف قیمت مناسب کماکان مشتریان زیادی دارد.

این کمپانی در سال 2016 سعی داشت که با حذف تاچ بار از مک بوک پرو آن را به جایگزینی برای مدل ایر تبدیل کند با این حال تفاوت قیمت 300 دلاری آنها این پروژه را با شکست مواجه کرد.

بر اساس گزارشاتی که اخیرا منتشر شده اپل به دنبال بررسی امکان استفاده از نمایشگرهای بدون حاشیه OLED در مک بوک است و با توجه به این مساله ممکن است در مک بوک های جدید شاهد صفحه نمایش های بدون حاشیه و با کیفیت تر باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • محمد رضا
    محمد رضا | ۳ بهمن ۱۳۹۶

    اپل و ارزونی محاله

مطالب پیشنهادی