ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

X20 Plus UD
تکنولوژی

کالبدشکافی X20 Plus UD؛ نخستین موبایل مجهز به سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر

کمپانی ویوو در نمایشگاه CES امسال از موبایل X20 Plus UD رونمایی کرد که از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر بهره می برد. حسگر تعبیه شده در این موبایل که نسخه به روز شده X20 Plus محسوب ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۶:۳۰

کمپانی ویوو در نمایشگاه CES امسال از موبایل X20 Plus UD رونمایی کرد که از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر بهره می برد. حسگر تعبیه شده در این موبایل که نسخه به روز شده X20 Plus محسوب می شود توسط کمپانی سیناپتیکس تولید شده است.

از آنجایی که X20 Plus UD نخستین موبایل مجهز به سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر است تماشای کالبدشکافی آن و نحوه تعبیه این سنسور خالی از لطف نخواهد بود.

X20 Plus

برای کالبدشکافی این موبایل پیش از هرچیز باید سیمکارت و درگاه آن را برداشته شوند. برای بازکردن پنل پشتی نیز  باید از پیچ گوشتی شش ضلعی استفاده کنید.

از آنجایی که این اسمارت فون از سنسور اثر انگشت در پنل عقب بهره نمی برد، بنابرین اتصالی میان پنل های عقب و جلو برقرار نشده است. مادربورد و دیگر قطعات نیز توسط لایه گرافیتی محافظت شده و با نظم دقیق در کنار یکدیگر قرار داده شده اند.

ویوو در تشریح این فناوری گفته است هنگامی که اسکن اثر انگشت لازم باشد، نمایشگر روشن شده و یک علامت ویژه از کاربر درخواست می کند که انگشت خود را برای آنلاک کردن موبایل، دسترسی به محتوای محافظت شده و یا هر گونه پرداخت موبایلی که نیاز به هویت سنجی بیومتریک دارد، روی صفحه قرار دهد.

X20 Plus UD X20 Plus UD

X20 Plus UD X20 Plus UD X20 Plus UD X20 Plus UD

X20 Plus UD X20 Plus UD

X20 Plus UD X20 Plus UD

X20 Plus UD

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • امیر
    امیر | ۱۱ بهمن ۱۳۹۶

    خداییش خیلی خفنه. درسته ما به چینیا حسودیمون میشه ولی الحق کارشون درسته

مطالب پیشنهادی