ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

کمپین مدیران خودرو ادامه دارد؛ سفر به جام جهانی با خرید MVM 315

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیران خودرو، دور اول قرعه کشی برندگان خوش شانس سفر به روسیه در 26 دیماه مشخص و اعلام شد و در پی استقبال خوب خریداران از این کمپین، این طرح ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۴:۴۵

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیران خودرو، دور اول قرعه کشی برندگان خوش شانس سفر به روسیه در 26 دیماه مشخص و اعلام شد و در پی استقبال خوب خریداران از این کمپین، این طرح تا 22 بهمن تمدید شد و جایزه ‌ای دیگر برای سه خریدار خوش شانس برای سفر به روسیه و 15 جایزه سرویس دوره ایی یکساله رایگان نیز تعیین شده است.

بدین ترتیب مشتریان علاقه مند به خرید این محصول، با نهایی کردن خرید خود تا قبل از موعد تعیین شده از شانس برنده شدن نیز برخوردار باشند.

ام‌ وی‌ ام 315 پیش ‌تر نیز به جهت نوع طراحی و استقبال از سوی جوانان بارها از سوی شرکت مدیران خودرو بعنوان جایزه کمپین های مختلف و طرح های تکریم قهرمانان ملی استفاده شده بود و همین امر باعث شد این بار نیز این خودرو محور این کمپین مورد استفاده قرار بگیرد.

جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ بیست و یکمین دوره جام جهانی فوتبال است که از ۱۴ ژوئن ۲۰۱۸ تا ۱۵ ژوئیه ۲۰۱۸ در کشور روسیه برگزار خواهد شد.

آپشن های بکار گرفته شده در ام وی ام 315 از جمله مانیتور 7 اینچی لمسی، سیستم راهبری نویگیشن، کنترل سیستم صوتی بر روی غربیلک فرمان، کیت اسپرت بدنه، ترمز های دیسکی مجهر به ABS و EBD، سیستم کامپیوتر سفری، رینگ‌های آلومینیومی و درنهایت پیشرانه 4 سیلندری با حجم 1500 سی‌سی و قدرت 107 اسب بخار از جمله مشخصات فنی این محصول است. از دیگر امکانات این خودرو مى توان به چراغ های مه شکن جلو و عقب، چراغ سوم ترمز، تنظیم صندلی جلو در 4 جهت، رینگ آلومینیومی، سنسور پارک، تنظیم برقی آینه های جانبی، شیشه های بالابر برقی برای 4 درب، قابلیت پخش MP3، ورودی USB و AUX، مجهز به 6 بلندگو و کیسه هوا برای سرنشینان جلو اشاره کرد.
خودرو 315 اکسلنت که با اضافه شدن آپشن هایی همچون سیستم صوتی حرفه ایی VIFA و ... تجهیز شده است با قیمت قطعی 51 میلیون 400 هزار تومان که در شرایط اقساطی متقاضیان می‌ توانند پرداخت 10 میلیون و 200 هزار پیش پرداخت خرید خود را قطعی کرده، خودرو را تحویل گرفته و در اقساط 2 تا 36 ماهه بصورت منعطف اقساط پرداخت نمایند.علاقه‌ مندان می‌ توانند با مراجعه به نمایندگی های مجاز مدیران خودرو در سراسر کشور از شرایط فروش منعطف این محصول مطلع شده و با خرید 315 اکسلنت شانس خود را برای برنده شدن سفر به روسیه امتحان کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی