ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ارمغان ال جی برای MWC 2018: پرچمدار سال گذشته با اندکی بهبود نرم افزاری

تا دو هفته دیگر، رویداد کنگره جهانی موبایل سال 2018 آغاز به کار خواهد کرد و انتظار می رود ال جی از مدل 2018 و بازنگری شده موبایل V30 رونمایی کند که ظاهراً «LG V30s» ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۲:۱۹

تا دو هفته دیگر، رویداد کنگره جهانی موبایل سال 2018 آغاز به کار خواهد کرد و انتظار می رود ال جی از مدل 2018 و بازنگری شده موبایل V30 رونمایی کند که ظاهراً «LG V30s» یا «2018 LG V30» نامیده می شود. مهم ترین وجه تمایز این دستگاه با مدل قبلی، بهبود های نرم افزاری اندک آن خواهد بود که قابلیت های مبتنی بر هوش مصنوعی را به V30 می آورد.

هوش مصنوعی Voice AI به کاربران اجازه خواهد داد فرمان های صوتی خاصی را برای دستیار گوگل صادر کنند که در انحصار موبایل های ال جی است. این فرمان ها به دوربین اجازه خواهد داد تا در حالت خاصی فعال شود و از جمله آنها می توان به «تصویر پانورامیک»، «تصویر غذا»، «ویدیوی تایم لپس»، «ویدیوی اسلو موشن»، «تصویر کم-نور» و غیره اشاره کرد.

گذشته از بهره گیری از قابلیت تشخیص تصویر Vision AI برای جستجوها و خریدها، ال جی از مدلی براساس 100 میلیون تصویر استفاده کرده تا پیشنهاداتی درباره چگونگی تصویربرداری با دوربین را در اختیار کاربر قرار دهد. این موبایل همراه با تنظیمات پیش فرض متعددی به دست خریداران می رسد که براساس فاکتورهایی مانند بازتاب نور در تصویر، زاویه تصویربرداری، میزان نور و سایر المان های تاثیرگذار در تصویربرداری، پیشنهاداتی به کاربر می دهد.

همانطور که در خبرهای قبلی هم خوانده ایم، مدل 2018 ال جی V30 صرفاً از قابلیت های تازه نرم افزاری بهره می برد و خبری از سخت افزار متفاوت نیست. با توجه به همین مسئله، دقیقاً مشخص نیست که ال جی چه افرادی را به عنوان مخاطبان هدف خود انتخاب کرده و مسلماً بهبود اندک دوربین و اضافه شدن هوش مصنوعی، قرار نیست آنقدر انقلابی باشد که مشتریان را از خرید پرچمداران قدرتمند امسال مثل گلکسی اس 9 منصرف و به خرید سخت افزار قدیمی LG V30 2018 ترغیب کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • Hello
    Hello | ۲۵ بهمن ۱۳۹۶

    الان خیلیا این موضوع رو متوجه نشدن که گوشیها از نظر قدرت و توانایی انقدر قوی شدن که اصلا نیازی نیست دایما یه مدل جدیدتر با شماره بالاتر جهت تیغ زدن مشتریها داد بیرون!
    ال جی به نظرم خیلی منطقی عمل کرده که داره همون پرچم دار قبلیش که خیلی وقت هم نیست معرفی کرده، بهبود میده و الحق از نظر کیفیت خیلی بهتر از سامسونگ و هواوی و خیلیهای دیگه ست

  • Farzad FJ
    Farzad FJ | ۲۴ بهمن ۱۳۹۶

    اقای poro اونی که زده رو دست همه u11 plus هست

    • Dandelions
      Dandelions | ۲۸ بهمن ۱۳۹۶

      ال جی از بهترین مهندسا و طراحا برای ساخت و طراحی گوشیاش مثه بقیه محصولاتش استفاده میکنه. جایزه هایی که هر سال میبره قشنگ همینا رو ثابت میکنن. امسال هم ال جی G6 و V20 و G5 و V30 همشون جایزه بهترین ابتکارات رو بردن و برنده جایزه بهترین فناوری ها و طراحی شدند. طراحی و امکانات نرم افزاری و سخت افزاری داره متفاوت میشه اما کپی پیست نمیشه مثه گوشی های سامسونگ! که خالی از ابتکار و فناوری جدیدن. وجود اولین فناوری های صنعت موبایل در V30 مثل لنز شیشه ای ، نمایشگر OLED FullVIsion، دریچه دیافراگم F1.6، حالت سینمایی Cine Video و خیلی چیزای دیگه این گوشی رو به یه گوشی برتر تبدیل میکنه که واقعا ارزش خرید اون رو بالا میبره.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی